تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت سازی معکوس غربیها از مذاکرات شکست خورده است

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: روایت سازی معکوس غربی‎ها در برابر غیرت دینی تیم مذاکره کننده و ملت ایران قطعاً شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران؛حجت الاسلام حسینی در خطبه های امروز نمازجمعه شهرستان پردیس  با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار ۱۹ دی با مردم قم درباره محاسبات غلط آمریکا در مقابله با انقلاب اسلامی  گفت: نکته مهم و اصلی این است که در دستگاه محاسباتیِ ظاهراً عظیم و دقیق، جایی برای فاکتور‌های معنوی همچون ایمان، توکل، امداد غیبی  وجود ندارد و ضمن آنکه هیچ شناختی از ملت بزرگ و انقلابی ایران ندارند.

وی افزود: روایت سازی معکوس غربی‎ها دربرابر غیرت دینی تیم مذاکره کننده و ملت ایران قطعاً شکست خورده است و در این جنگ روایت‌ها، "روایت سازی معکوس" از آنچه در حال وقوع است راهبرد اصلی غربی‌ها است.

خطیب نماز جمعه شهرستان پردیس گفت: آنها میگویند ایران به شدت به مذاکره نیازمند است؛ جنگ هراسی میکنند و میگویند اگر مذاکرات به نتیجه نرسد حمله نظامی خواهیم کرد؛ القاء غلطِ مطالبات حداکثری و وقت کشی و همچنین امتیازدهی ایران به روسیه و چین از دیگر روایت سازیهای معکوس غربیهاست و پاسخ ما  این است ما عجله‌ ای برای توافق به ‌هر قیمت نداریم و البته صبر ایران نیز اندازه ‌ای دارد و تن به ‌مذاکرات فرسایشی نخواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت سازی معکوس غربیها از مذاکرات شکست خورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..