تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Cat Quest II v1.7.7.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG

4.2/5 - (6 امتیاز)

Cat Quest II یک مجموعه بازی آکشن و RPG در دنیای جهان باز دوبعدی است که در یک قلمرو تخیلی از گربه ها و سگ ها جریان دارد. در این دنیا گربه های فلینگراد و سگ های پیشرو امپراطوری از لوپوس با یکدیگر نبرد دارند و تهدید بزرگی برای قلمرو خودشان محسوب می شوند. این اثر تقابل این دو امپراطوری را نشان می دهد که بر علیه دیگر اقدام می کند و تهدیدشان تمامی ندارد. شما در سفری هیجان انگیز برای بازپس گیری تاج و تخت خود هستید و باید هر دو گروه را همراهی کنید و با آنها دوستی برقرار کنید. شما جهانشان را جستجو می کنید و در ادامه با پیدا کردن یک دوست کار خود را ساده تر می کنید. جهان تخیلی آنها با جادو پر شده است و هیولاهای ترسناک جلودار شما هستند. کنجکاو باشید و مطمئن باشید که فاجعه ای چنین تا کنون مشاهده نکرده اید.

Cat Quest II v1.7.7.3 PC-GOG

دانلود-بازی-Cat-Quest-II

مطالب مرتبط

بازی Cat Quest II موفقیت تحسین شده ای را برای سازندگان به همراه داشته است و شما نیز می توانید گزینه های تسلیحاتی بیشتری را برای رسیدن به کوئست های جدید داشته باشید. شخصیت های جدید اضافه می شوند و بخش کوآپ محلی برای رقابت های جدی تر خواهد بود. دنیای فلینگراد محلی برای گربه ها است و باید آنها را به قلمروشان بازگردانید. بازی Cat Quest II مجموعه داستان های خاصی را روایت می کند و فراتر از آن حرکت می کند. گیم پلی بازی مدام شما را بین دنیاها سوئیچ می کند و سگ ها و گربه ها از وجود شما بهره مند می شوند. شمشیر و نیزه از جمله سلاح هایی هستند که از شما یک جنگجوی قدر می سازند. کوئست های جانبی داستان بیشتری را تعریف می کنند و اطلاعات جذابی را از این دنیای بزرگ خواهید داشت. این دنیا بسیار سرسبز است و از پرسه زدن در آن لذت خواهید برد.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Cat-Quest-II تصاویر-بازی-Cat-Quest-II تصاویر-بازی-Cat-Quest-II تصاویر-بازی-Cat-Quest-II تصاویر-بازی-Cat-Quest-II تصاویر-بازی-Cat-Quest-II info

CAT QUEST II is a 2D open-world action-RPG set in a fantasy realm of cats and dogs. Under threat from a continuing war between the cats of Felingard and the advancing dogs of the Lupus Empire, CAT QUEST II tells the tail of two kings, brought together against their will, on a journey of paw-some discovery to reclaim their thrones.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel(R) HD Graphics 520

Storage: 600 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel(R) Core(TM) i7-7500U CPU @ 2.70GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel(R) HD Graphics 620

DirectX: Version 12

Storage: 600 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Cat Quest II v1.7.7.3 برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..