تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی

ساعت: 21:26 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973777

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق با حضور پرشور دانشجویان در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ابصارخبر، تریبون آزاد دانشجویی به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در محوطه دانشگاه برگزار شد و طی آن دانشجویان بصورت آزادانه و فارغ از هرگونه ترس و واهمه ای به صراحت  عملکرد سه ساله دولت یازدهم را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.

یکی از دانشجویان در این تریبون مهمترین کار دولت را ایجاد رابطه با آمریکا در قضیه برجام عنوان کرد و گفت: دولت فکر می کرد با موفقیت در برجام می تواند همه مشکلات را حل کند ولی با به بن بست رسیدن برجام بر همگان مشخص شد که تنها راه نجات کشور چیزی جز پیروی از بیانات رهبر انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی نیست.

دانشجوی دیگری به طرح مبحث نرخ تورم پرداخت و گفت: با وجود رکود اقتصادی محسوس، مذاکره با آمریکا باز کردن راه نفوذ برای دشمن بود.
 زارعی نیز گفت: دولت یازدهم با تمرکز بر برجام و عدم برنامه ریزی در توسعه و عمران کشور دچار رخوت و رکود محسوسی شده بطوریکه اغلب کارخانه ها و کارگاه های مولد به علت عدم پشتیبانی به تعطیلی کشیده شدند.

یکی دیگر از دانشجویان نیز به تمجید از عملکرد دولت پرداخت و گفت: حضور نمایندگان کشورهای اروپایی بعد از چندین سال و عقد قراردادهای همکاری نشانه موفقیت دولت در برخی امور است بطوریکه در صادرات نفت و درآمدزایی برای کشور این دولت موفق تر عمل کرده است.

دانشجوی دیگری نیز با بیان اینکه از جناح خاصی دفاع نمی کنم، گفت: اگر انتقاداتی مطرح می شود به این معنی نیست که طرفدار جناح مقابل هستیم، اما باید ازمسئولان در خصوص برنامه ها و طرح هایی که اعلام می کنند باید سئوال شود تا همگان بدانند دانشجو بیدار است و مسائل را موشکافانه می بیند.

در این تریبون دانشجویان با بیان اینکه مباحث مفاسد اقتصادی موضوعی فراجناحی است و در همه دولت ها وجود داشته به بیان دیدگاه های خود در خصوص پیشگیری و کنترل مفاسد اقتصادی در جامعه پرداختند.

 

 

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «عملکرد دولت یازدهم» در دانشگاه محقق اردبیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..