تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفتر مرکز محاسبات سریع استان افتتاح شد

ساعت: 21:25 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973772

دفتر مرکز محاسبات سریع استان استان در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، دفتر مرکز محاسبات سریع استان استان با حضور  رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.

بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه این مرکز شامل سه سرور محاسباتی سریع است، گفت: انجام محاسبات مهندسی در حوزه های مکانیک سیالات، انتقال حرارت، انتقال جرم، واکنش های شیمیایی، الکتریسیته و مهندسی برق، سازه های ساختمانی و پل ها، مهندسی مکانیک و هوافضا، معادلات پیچیده ریاضی، مهندسی کشاورزی، شیمی و فیزیک از قابلیت های این مرکز است.

 رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق با بیان اینکه راه اندازی و نصب سیستم های نرم افزاری این مرکز توسط نادر بهشتی و علی عبدالهی از کارشناسان دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه انجام  شده است، گفت: این کار حدود هشت میلیون تومان برای دانشگاه صرفه جویی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات این مرکز از طریق شبکه اینترانت قابل دسترس برای داخل دانشگاه است، خاطرنشان کرد: در صورت ارتقای سیستم های این مرکز از طریق انتقال به آزمایشگاه مرکزی، می توانیم خدمات خارج از دانشگاهی نیز ارائه کنیم.

 

دفتر مرکز محاسبات سریع استان افتتاح شد دفتر مرکز محاسبات سریع استان افتتاح شد دفتر مرکز محاسبات سریع استان افتتاح شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفتر مرکز محاسبات سریع استان افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..