تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتصال راه آهن مراغه -ارومیه یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی است/ باید ردیف ویژه ای در قانون برای کمک به توسعه آذربایجان غربی داشته باشیم

ساعت: 20:58 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973766

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: باید امسال پنج مرکز استان به شبکه سراسری وصل شده و در این باره در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که سازمان برنامه و بودجه نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمدباقر نوبخت در جریان بازدید از خط آهن ارومیه با ابراز خرسندی از اینکه برای پروژه راه آهن ارومیه اعتبارات کافی در نظر گرفته شده است اظهار داشت: بی شک اردیبهشت سال 96 قطار به ارومیه می رسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هم اکنون مسیر مراغه به ارومیه 180 کیلومتر طول داشته که 108 کیلومتر آن کامل شده و تا شهرستان نقده مشکلی وجود ندارد و برای قسمت باقیمانده نیز همکاران به صورت جدی در حال فعالیت هستند.

نوبخت با اشاره به اینکه اتصال راه آهن مراغه -ارومیه یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی است تصریح کرد: باید امسال پنج مرکز استان به شبکه سراسری وصل شده و در این باره در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که سازمان برنامه و بودجه نسبت به تامین اعتبار آن اقدام کند.

وی با بیان اینکه برای امسال 85 میلیارد تومان اعتبار برای پایان راه آهن نقده- ارومیه در لایحه پیش بینی شده است افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته تاکنون 165 میلیارد تومان یعنی 192 درصد آن پرداخت شده تا مطالبات پیمانکاران پوشش داده شود.

به گفته نوبخت، بنابراین تمامی تلاشها بر این است تا پنج طرح احداث راه آهن که در اقتصاد مقاومتی جزو وظایف و ماموریت های دولت در سال اقدام و عمل است انجام شده و حتی در خوشبینانه ترین شرایط باید پروژه راه آهن حداکثر تا پایان امسال خاتمه یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: بی تردید هم اکنون از نظر دولت هیچ حجتی برای ناکافی بودن منابع و مسائلی که پروژه ها همیشه با آن درگیر هستند وجود نداشته و با توجه به تامین اعتبار پروژه راه آهن توسط سازمان برنامه و بودجه، امید است اقدامات به گونه ای پیش رود که تا پایان دولت یازدهم مردم آذربایجان غربی از قطار بهره مند شوند.

نوبخت بیان کرد: باید در لایحه بودجه سال 96 یک ردیف ویژه ای در قانون برای کمک به سرعت بخشی به توسعه آذربایجان غربی داشته باشیم که این نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتصال راه آهن مراغه -ارومیه یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی است/ باید ردیف ویژه ای در قانون برای کمک به توسعه آذربایجان غربی داشته باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..