تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جام ملت های آفریقا بلای جان لیورپول شد

به گزارش رکنا ورزشی، تیم‌های لیورپول و آرسنال پنجشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که این بازی به تساوی بدون گل انجامید.

تنها اتفاق مهم این مسابقه، اخراج گرانیت ژاکا در دقیقه 24 به دلیل خطای شدید روی دیوگو ژوتا بود که آرسنال را 10 نفره کرد. لیورپول در ادامه بازی تیم برتر زمین بود و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت، اما نتوانست از فرصت‌های پرتعداد خود بهره ببرد.

دیدار برگشت دو تیم روز 30 دی در ورزشگاه امارات لندن برگزار می‌شود تا پیروز این مسابقه، روز هشتم اسفند در فینال جام اتحادیه مقابل چلسی صف‌آرایی کند.

 

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جام ملت های آفریقا بلای جان لیورپول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..