تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Aura Icon Pack 7.0.3 – آیکون پک مشابه ios مخصوص اندروید

Aura Icon Pack – Rounded Square Icons v7.0.3 – آیکون پک آئورا برای اندروید
نسخه پولی برنامه به ارزش 0.99 دلار   

آیکون ها یکی از اصلی ترین عناصر در طراحی نرم افزار هستند و سال هاست که به طور گسترده در رابط کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرند. در زمان ایجاد اولین روابط کاربری برای کامپیوتر ها، آیکون ها ایجاد شدند تا جایگزینی برای متن باشند و استفاده از نرم افزار را آسان کنند. هر آیکون به گونه ای طراحی می شد که نمایانگر کارایی گزینه مورد نظر باشد. رفته رفته آیکون ها به عنصری اصلی در طراحی نرم افزار تبدیل شدند و در طراحی همه نرم افزار ها از آن ها استفاده شد. در گوشی های هوشمند به وفور می توانیم آیکون ها را مشاهده کنیم. در حقیقت دلیل ساده بودن استفاده از گوشی های هوشمند، استفاده زیاد آن ها از آیکون هاست. رابط کاربری اندروید با هدف ساده کردن دسترسی به برنامه ها ایجاد شده است. به همین خاطر در قسمت های مختلف آن مثل هوم اسکرین، پنل نوتیفیکشن ها و منوی برنامه ها می توانیم آیکون برنامه ها را مشاهده کنیم. به دلیل همین استفاده گسترده از آیکون ها، تغییر دادن آیکون ها می تواند باعث ایجاد تغییرات گسترده در رابط کاربری اندروید شود. برای تغییر دادن آیکون ها، به یک آیکون پک و یک لانچر نیاز است. لانچر ها برنامه هایی هستند که می توانند تغییرات زیادی را در هوم اسکرین اندروید به وجود آورند. آیکون پک ها هم برنامه هایی شامل تعداد زیادی آیکون جایگزین برای برنامه ها و بازی های اندروید هستند که تا کنون نمونه های زیادی از آن ها را در فارسروید خدمت شما معرفی کرده ایم. امروز نیز با یک آیکون پک زیبای دیگر در خدمت شما هستیم. Aura Icon Pack – Rounded Square Icons عنوان یک آیکون پک زیبا با آیکون هایی شبیه به آیکون های IOS، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Creative Studio 14 توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. آیکون های موجود در این برنامه همگی دارای شکلی مربعی با گوشه های گرد هستند که آن ها را بسیار شبیه به آیکون های IOS می کند. بیش از 1500 آیکون در این مجموعه وجود دارد که به طور مرتب به تعداد آن ها افزوده می شود. علاوه بر این 6 ویجت kwgt هم در برنامه گنجانده شده است که به زیبایی هر چه بیشتر رابط کاربری کمک خواهد کرد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Aura Icon Pack – Rounded Square Icons اندروید:

دارای بیش از ۱۵۰۰ آیکون مربعی شکل با گوشه های گرد الهام گرفته شده از آیکون های ios اضافه شدن آیکون های بیشتر با هر آپدیت دارای ۶ ویجت kwgt دارای مجموعه ای از تصاویر زمینه هماهنگ قابلیت جستجو و پیش نمایش آیکون ها پشتیبانی از آیکون های داینامیک تقویم پشتیبانی از اغلب لانچر های اندرویدی

اپلیکیشن Note Text Player (Read aloud آیکون پکی زیبا با طرح های چشم نواز و رزولوشن بالاست که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 5.0 از 5.0 را کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پولی این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Aura Icon Pack - Rounded Square Icons

تغییرات نسخه 7.0.3 19 new icons

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Aura Icon Pack 7.0.3 – آیکون پک مشابه ios مخصوص اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..