تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر آموزش و پرورش: از کل جمعیت جامعه دانش آموزی ۱۵ درصد جذب بازار کار می شوند

وزیر آموزش و پرورش گفت: فراهم کردن نصیب برابر آموزشی و عدالت ترمیمی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است که با نگاه ویژه به نقاط محروم و مرزی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا؛ یوسف نوری در نشست شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آموزش و پرورش بعد از معدن، بالاترین ارزش افزوده را دارد، اظهار داشت: از کل جمعیت جامعه دانش آموزی ۸۰ درصد در دانشگاه تحصیل می کنند و ۱۵ درصد جذب بازار کار می شوند.

وی با بیان اینکه هر چه در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کنیم، ضرر نخواهیم کرد، گفت: توجه به نقاط مرزی و حاشیه کشور و محرومیت‌ زدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش بر اجرای دقیق قانون شوراهای آموزش و پرورش و پیگیری همه مؤلفه های حاکم بر این قانون و بهره گیری از ظرفیت همه نهادهای جامعه برای کمک به دستگاه تعلیم و تربیت تأکید کرد.

وی بر ضرورت کارایی هنرستان‌ها تاکید کرد و گفت: هنرستان ها با هدف بهره برداری صحیح از این بستر برای توسعه اشتغال و اشتغال زایی در بین دانش آموزان باید در جوار کارخانجات و ظرفیت‌های اقتصادی استان مکان یابی و راه اندازی شوند تا امکان آموزش عملی نیز برای دانش آموزان فراهم شود.

نوری بر بهره گیری از ظرفیت عظیم مجموعه های خیریه تاکید کرد و اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوبی است که می‌تواند شرایط موجود را روشنگری نماید و مصوباتی داشته باشد که تسهیل کننده جریان و فرآیندهای آموزشی، تربیتی و تجهیزاتی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیران آموزش و پرورش باید خود را راهبر، کارشناس و متولی پرداختن به امور در سطوح مختلف بدانند، گفت: واکسیناسیون و آموزش‌های حضوری را در مسیر توسعه عدالت آموزشی مهم بدانید و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر آموزش و پرورش: از کل جمعیت جامعه دانش آموزی ۱۵ درصد جذب بازار کار می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..