تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی ARK Ultimate Survivor Edition برای PS4 – نسخه DUPLEX

5/5 - (4 امتیاز)

بازی ARK Survival Evolved توسط استودیو Wildcard در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. بدون شک یکی از بزرگ ترین نکاتی که باعث شد ARK به محبوبیت نسبتا خوبی دست یابد، کنترل دایناسور ها و ارتباط با حیوانات درون بازی بود که این سبک گیم پلی، به خوبی توانست جای خود را میان دیگر عناوین پیدا کند. بازی ARK یک عنوان اول شخص جهان آزاد می باشد که شما در نقش یک انسان عریان در جزیره چشمان خود را باز کرده و خود را در جزیره دایناسورها می بینید. البته شما در این جزیره تنها نیستید؛ انسانهای دیگری نیز مثل شما در این جزیره حضور دارند و شما باید به مانند همه بازیهای این سبک، برای بقا بجنگید.

ARK Ultimate Survivor Edition PS4-DUPLEX

ID: CUSA06782; Update v2.69 + All DLC Pack

دانلود-بازی-ARK-Ultimate-Survivor-Edition-ps4

اما موضوعی که خیلی اهمیت دارد شکار دایناسورهاست؛ شما باید یاد بگیرید که چگونه دایناسورها را شکار کنید و از همه مهم تر این که چگونه آن ها را رام کنید زیرا رام کردن دایناسورها و موجوداتی مثل ماموت های پشمی، سوار شدن بر بال های Pterodactylus( دیوپکفالوس) و حتی سواری گرفتن از تی رکس ها اصلا و ابدا شوخی بردار نیست! فرض کنید شما در آبهای جزیره به یک بزرگ دندان برخورد کنید؛ یا باید یاد بگیرید که بکشید یا به وسیله دندان های تیز و برنده آن ریز ریز شوید.

البته برای شکار دایناسور ها و دیگر موجودات شما سلاح های زیادی در بازی خواهید یافت از تیر و کمان گرفته تا اسلحه و مهمات که البته مطمئنا با توجه به سبک بازی برای یافتن آنها باید از هفت خان رستم نیز عبور کنید. شما می توانید در ابتدای بازی ARK Survival Evolved خودتان شخصیت خود را انتخاب کنید ( مرد یا زن) و در بازی با کشتن دایناسورها و دیگر موجودات امتیاز دریافت کنید و از این امتیاز ها برای بالا بردن مهارت های خود در بازی استفاده کنید. بازی علاوه بر بخش تک نفره و داستانی، دارای بخش چند نفره نیز است.

منبع توضیحات: گیم فا

*/ ]]> اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 اسکرین-شات-ARK-Survival-Evolved-ps4 info

Stranded on the shores of a mysterious island, you must learn to survive. Use your cunning to kill or tame the primeval creatures roaming the land, and encounter other players to survive, dominate… and escape!

سیستم مورد نیاز

: For now, in order to play our rips you will need

a PS4 with Frimware 9.00

a computer to run the the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW9.00

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی ARK Ultimate Survivor Edition برای PS4 – نسخه DUPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..