تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید

iGO Navigation نام اپلیکیشنی برای مسیریابی است که می‌توان به صورت آفلاین از آن استفاده کرد. این اپلیکیشن برای اندروید و iOS منتشر شده است. همراه کجارو باشید تا با iGO Navigation بیشتر آشنا شویم.

مقاله‌های مرتبط

سرویس‌های موقعیت‌یابی بسیار زیادی برای تلفن‌های هوشمند وجود دارند که همگی تقریبا یک کار نسبتا مشابهی را انجام می‌دهند. ساختار کلی این گونه از برنامه‌ها بدین صورت است که ابتدا موقعیت کاربر را ازطریق GPS تشخیص می‌دهند و سپس با دریافت مقصد وی، مسیر مناسبی را برای او نمایش می‌دهند. اما تفاوت اصلی در این گونه از اپلیکیشن‌ها ویژگی‌هایشان است. اغلب نقشه‌ها به صورت آنلاین کار می‌کنند یا حداقل مسیریابی را به صورت آنلاین انجام می‌دهند اما بسیاری از کاربران تمایل دارند که تمام این کار‌ها به صورت آفلاین صورت گیرد. همراه کجارو باشید تا با یک اپلیکیشن آفلاین در حوزه مسیریابی آشنا شویم.

iGO Navigation

iGO Navigation نام اپلیکیشنی است که قابلیت‌های زیادی را در خصوص مسیریابی به کاربرانش ارائه می‌کند. اطلاعات نقشه بیش از ۱۰۰ کشور در این برنامه وجود دارد و قابلیت جالب آن، تمرکز خاص روی جاذبه‌های گردشگری است. با کمک این ویژگی تمام جاذبه‌های گردشگری در نقشه وجود دارند و به سادگی می‌توان برای رسیدن به آن‌ها مسیریابی کرد. نکته قابل توجه این که اپلیکیشن مذکور آفلاین است. همچنین فضای اشغال این اپلیکیشن در حافظه دستگاه‌تان نیز تقریبا نصف میزان حافظه مورد نیاز برنامه‌های مشابه است. از سایر قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به پشتیبانی از دستورات صوتی و نمای سه بعدی شهر‌ها و جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد. شما کاربران عزیز کجارو نیز می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دانلود کنید.

دانلود

دانلود

منبع کجارو مورد علاقه من




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر اپ: با iGO Navigation به صورت آفلاین مسیریابی کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..