تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی آنر مجیک هواوی به پردازنده کرین 950 و حسگر عنبیه مجهز می‌شود

طی دو روز اخیر اخبار و شایعاتی درباره‌ی گوشی Honor Magic هواوی منتشر شده است که به نظر می‌رسد امکانات جذابی دارد.

هواوی قصد دارد جمعه‌ی آینده (۲۶ آذر) گوشی جدیدی از برند آنر را با نام آنر مجیک رونمایی کند که براساس تصاویر فاش شده، به نظر می‌رسد امکانات جالبی دارد. بعد از معرفی گوشی می میکس شیائومی که ۹۱ درصد پنل جلویی آن را نمایشگر تشکیل می‌دهد، این بار قرار است شاهد آنر مجیک هواوی باشیم که اطلاعات جدیدی از آن فاش شده است.

بر اساس شایعات جدید، گوشی آنر مجیک به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۹۵۰ (میت 9 از تراشه‌ی کرین ۹۶۰ بهره می‌برد)، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده است. با توجه به دیگر پرچم‌داران بازار، مشخصات فنی آنر مجیک عالی نیست. ضمن اینکه گفته می‌شود این دستگاه از یک نمایشگر ۵ اینچی با لبه‌های خمیده و رزولوشن 2K با تراکم ۵۸۷ پیکسل در اینچ، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلو با قابلیت اسکن عنبیه و یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

نکته‌ی آخر اینکه به نظر می‌رسد گوشی جدید هواوی از فناوری شارژ سریع 5V/8A پشتیبانی می‌کند که به این ترتیب با فناوری شارژ ۴۰ وات، از سیستم شارژ ۲۵ واتی میت 9 سریع‌تر است.

در ماه آگوست، آنر مجیک با شماره مدل NTS-AL00 توانست گواهینامه‌ی 3C دریافت کند و فعلاً با نام ناتاشا (Natasha) شناخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی آنر مجیک هواوی به پردازنده کرین 950 و حسگر عنبیه مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..