تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540

ویدیوهای تبلیغاتی هر خودروساز، نشان از اهمیتی دارد که آن کمپانی به مقوله تبلیغات و رسانه نشان می‌دهد. در این قسمت شاهد یک ویدیوی جذاب از خودروساز مشهور سوئدی یعنی ولوو هستیم.

در اینجا شاهد یک شیرین‌کاری میان یک دستگاه ولوو FH 540 و  یک پاراگلایدر  هستیم. وظیفه ولوو ثابت نگه‌داشتن سرعت خودرو به‌منظور به پرواز درآمدن پاراگلایدر  است. همچنین با کاهش و افزایش سرعت خودرو پاراگلایدر در برخی نقاط جاده نیاز به کم کردن یا زیاد کردن ارتفاع دارد.

این کار در رشته‌کوه شرقی آلپ در کرواسی اجرا شده است. این رشته‌کوه از کشور آلبانی شروع‌ می‌شود و تا کشورهای بوسنی و هرزگوین، ایتالیا، کوزوو، مونته‌نگرو، صربستان و اسلوونی ادامه دارد.

ویدئو تبلیغاتی کامیون ولوو

بدون شک زیباترین قسمت این کلیپ جایی است که کامیون ولوو از زیر یک پل کوچک عبور می‌کند؛ در حالی که پاراگلایدرسوار را به خود متصل کرده است و باید از زیر پل عبور کند. یقیناً محاسبات دقیقی نیاز است تا اتفاق ناگواری برای سازندگان این کلیپ رخ ندهد.

در ادامه دو ویدیو دیگر از کامیون ولوو وجود دارد که یکی از آن‌ها به قابلیت‌های کامیون‌های FH اشاره می‌کند و دیگری به پشت صحنه کلیپ مربوط به مهارت لویس ماریوت (Louise Marriott) راننده کامیون ولوو FH 540 و گولام گالوانی (Guillaume Galvani) پاراگلایدرسوار پرداخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: تقابل زیبای پاراگلایدر با ولوو FH 540»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..