تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Rebel Inc. Premium 1.9.3 – بازی شبیه ساز “شورش” اندروید + مود

Rebel Inc. v1.9.3 – بازی شبیه سازی و استراتژی “شرکت شورشی” اندروید
نسخه کامل و پرمیوم بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Rebel Inc یک بازی استراتژیک بسیار جذاب در سبک بازی های شبیه سازی از استودیوی بازیسازی Ndemic Creations برای اندروید است که به صورت رایگان و با امکان خرید از درون برنامه در گوگل پلی منتشر شده است و ما امروز قصد معرفی آخرین نسخه کامل و خریداری شده اش را حضور شما طرفداران این سبک بازیها داریم. در این بازی استراتژیک سیاسی/نظامی منحصربفرد شما باید بعد از اتمام جنگ نسبت به تثبیت کشور اقدام کنید تا قلب و فکر مردم را بدست آورده و قدرت بیشتری کسب نمایید. همزمان با گرفتن قدرت بیشتر با جنگیدن با شورشیان مناطق تحت تصرف آنها را امن کنید و با ساخت امکانات بیشتر برای مردم، شرایط مطلوبی را برای بدست گرفتن کامل اوضاع منطقه ایجاد کنید. در این میان نباید از محبوبیت و شهرت خود غافل شوید؛ زیرا در صورت کاهش اعتبار شما به صفر قبل از تثبیت صد در صد منطقه، عملیات شما با شکست مواجه می شود. اگر از طرفداران بازی های شبیه سازی هستید و به این بازی علاقه مند شده اید همین حالا آن را دانلود کرده و پس از تجربه اش، نظرتان را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.

Rebel Inc. Premium

بازی Rebel Inc تاکنون بیشتر از 500,000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا خریداری شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب نماید. این بازی بر اساس تحقیقات گسترده ای از دنیای واقعی و بر اساس عملکرد نهاد ها و دولت های مختلف ساخته شده است و در آن از تاکتیک های ضد شورش، صندوق های حمایت دولت محلی، امکان ایجاد امکانات گسترده برای مردم، افزایش درآمد دولت با ساماندهی ابزار های در اختیار آن، ایجاد نیروهای نظامی پیشرفته برای برخورد با هرگونه تهدید و بسیاری از امکانات گسترده دیگر استفاده شده است. شما قادرید ابتدا به تماشای تصاویر و ویدئو گیم پلی بازی بپردازید و سپس در صورت تمایل نسبت به دانلود نسخه کامل و خریداری شده اش به صورت رایگان از سرور های پر سرعت فارسروید اقدام نمایید.

توجه : در نسخه مود حالت حرفه ای و چیت مود فعال شده + نسخه کامل و پریمیوم بازی است.

تغییرات نسخه 1.9.3 برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.

نقد و بررسی ها 4

4.8

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Rebel Inc. Premium 1.9.3 – بازی شبیه ساز “شورش” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..