تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی نیروهای عراقی در موصل

به گزارش افکارنیوز،

 سرلشکر ستاد عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات "قادمون یا نینوی" در بیانیه ای تاکید کرد که نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم محله های القادسیه الاولی و المرور در محور شرقی کرانه چپ شهر موصل را به طور کامل آزاد کردند.

به گزارش "السومریه نیوز"، نیروهای مبارزه با تروریسم پرچم عراق را بر فراز ساختمان های این دو محله برافراشتند پس از آنکه خسارتهای سنگین جانی و تجهیزاتی به تروریستها وارد کردند.

سرلشکر ستاد عبدالغنی الاسدی فرمانده سازمان مبارزه با تروریسم روز گذشته (جمعه) از پایان مرحله نخست عملیات آزادسازی استان نینوا خبر داد و با اشاره به آشفتگی و ازهم فروپاشی صفوف داعش، تاکید کرد که مرحله دوم عملیات با هدف رسیدن به رودخانه دجله به زودی آغاز می شود.

در عملیات مشترک نیروهای ارتش، الحشد الشعبی، پیشمرگه کرد، پلیس فدرال و سایر نیروهای عراقی، طی دو ماه گذشته صدها کیلومتر مربع از مناطق تحت اشغال تروریست های داعش آزاد شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی نیروهای عراقی در موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..