تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن بزرگ وحدت در تربت جام

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام از برگزاری جشن بزرگ وحدت با حضور روحانیون شیعه و سنی، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام حبیب الله زاهدی با اشاره به برنامه های فرهنگی، تبلیغی و قرآنی در هفته وحدت افزود: با همکاری روحانیون ، و هیئت امنای مساجد، ۴۰ جشن عمومی، ۸ جشن محوری، یک جشن ویژه بانوان، یک مراسم شب شعر و دو محفل انس با قرآن کریم و کرسی تلاوت در هفته وحدت در شهرستان مرزی و تلفیقی تربت جام توسط اداره تبلیغات اسلامی برگزارخواهد شد.

او خاطرنشان کرد: ۳ جشن محوری نیز در مزار شیخ احمدجامی، حوزه علمیه فخرالمدارس اهل سنّت و مسجد امام جعفرصادق(علیه السلام) با حمایت اداره تبلیغات اسلامی در هفته وحدت برگزارخواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام همچنین گفت : محفل انس با قرآن کریم نیز با همکاری مزار شیخ احمد جامی با حضور روحانیون، مسئولین و مردم شیعه و اهل سنّت در مسجد محمدیه اهل سنّت تربت جام، با حضور قاریان مطرح کشوری و شهرستانی برگزار می شود.
انتهای پیام// س ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن بزرگ وحدت در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..