تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Crowalt Traces of the Lost Colony برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Crowalt Traces of the Lost Colony یک تجربه ماجراجویی است همراه با داستان سرایی سنتی و المان‌های گرافیکی هنری ادامه پیدا می‌کند. شما باید یک راز که مربوط به ۱۵۰ سال پیش است را دنبال کرده و ببینید که به چه سرنخ‌هایی خواهید رسید. گروهی از شخصیت‌ها را در بازی می‌بینیم که مربوط به سال ۱۵۸۷ هستند و توانسته‌اند که اولین مستعمره مستقل در آمریکا را ایجاد کنند. مدت کوتاهی پس از رسیدن آن‌ها، به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند و همین موضوع سبب شده است که آن‌ها چیزی به جز جزیره‌ای در منطقه‌ای دور افتاده نداشته باشند. کاراکتر شما هیو ردکلیف نام دارد که یک ماجارجوی جوان است.

Crowalt: Traces of the Lost Colony PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony

او یک کلونی گمشده را تعقیب کرده و قصد دارد که اولین کشف بزرگ خود را انجام دهد. اکنون افراد مختلفی در کرووالت زندگی می‌کنند. در این موقعیت، معماهای بسیاری جریان دارد و ردکلیف قصد دارد که در اطراف جزیره شناور شده و به دنبال حل یسکری از مشکلات باشد. شما می‌توانید از مکانیسم گیم‌پلی کلاسیک اشاره و کلیک استفاده کرده و مثل گذشته از جهان بازی لذت ببرید. در این بازی باید جمع‌آوری، ترکیب و استفاده از آیتم‌های مختلف را برای حل پازل‌ها مدنظر قرار داده و فراموش نکنید که دزدان دریایی نیز می‌توانند مشکل جدیدی برای شما باشند. می‌توانید همه چیز را در دفترچه خاطرات خود یادداشت کرده و پیش روی خود را ثبت کنید.

در این بازی جمع آوری آیتم‌ها اهمیت فوق‌العاده بالایی دارد و حتی باید اعتماد بومی‌ها را در بازی کسب کرده و تلاش کنید که اقلام کمکی را از آن‌ها بگیرید. بومیان ساکنین جزیره در بازی Crowalt Traces of the Lost Colony احتیاط بالایی دارند و ممکن که نیاز به جلب اعتماد آن‌ها داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony تصاویر-بازی-Crowalt-Traces-of-the-Lost-Colony info

A young adventurer Hugh Radcliff is in pursuit of one of the greatest mysteries of history: The Lost Colony. Deal with pirates, dive into native rituals, reveal conspiracies, and make tough choices on your difficult journey for unveiling this mystery!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Processor: 2 GHz

Graphics: Intel HD 3000 or better

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه SiMPLEX:

1) ابتدا دقت کنید که آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Crowalt Traces of the Lost Colony برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..