تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Crimzon Clover World EXplosion برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

در بازی Crimzon Clover World EXplosion باید خودتان را برای باران تمام نشدنی گلوله‌ها را آماده کنید. ۷ سال از انتشار نسخه اصلی می‌گذرد و حال دوباره می‌توانید وارد جهان بازی شده و یک حالت جدید را هم تجربه کنید. در حالت اصلی بازی شما مراحلی را در جستجوی آخرین باس بازی دنبال می‌کنید. حالت بریک و دابل بریک هم وجو دارند که در مدت زمان کمی می‌توانید بیشترین سطح تخریب را ایجاد کنید. در حالت بوست، سختی بازی را براساس میزان مهارت خود در نابودی دشمنان تنظیم خواهید کرد و می‌توانید سریعا به سراغ نبرد اصلی بروید. هر چه قدر که بیشتر دوام بیاورید، امتیاز شما هم بالا خواهد بود.

Crimzon Clover World EXplosion PC-PLAZA

دانلود-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion

بازی دارای یک حالت نامحدود هم است که نبرد شدیدی بین گلوله‌ها را برای شما به همراه خواهد داشت. این حالت هاردکورترین بخش بازی است و تنها باید در آن زنده بمانید. در حالت تایم اتک هم تیم شما در برابر زمان قرار می‌گیرد و باید در کمترین زمان ممکن بهترین امتیازها را کسب کنید. این بخش حدود ۳ دقیقه طول می‌کشد و استراتژی‌های حرکتی تعیین کننده بیشترین امتیاز در آن خواهند بود. می‌توانید آیتم‌های متنوعی را در جهان بازی برداشته و سریعا به سراغ موارد دیگر بروید. جنگنده‌های زیادی را خریداری کرده و سعی کنید که به سراغ نبردهای اصلی بازی بروید. بازی تجربه‌ای هیجان انگیز است و یقینا نمونه آن را ندیده‌اید.

مرگبارترین سیستم اکشن در بازی برقرار شده است و هر چه قدر که سلاح‌های بهتری در بازی Crimzon Clover World EXplosion داشته باشید، بهتر می‌توانید شانس رقابت داشته باشید. قدرت‌های جادویی هم به شما اهدا می‌شود که امکان انتخاب آزادانه آن‌ها را دارید. سعی کنید برای بقای بیشتر تمرین کرده و مانند مبتدی‌ها عمل نکنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion تصاویر-بازی-Crimzon-Clover-World-EXplosion info

Prepare yourself for an insatiable rain of bullets, bombs, and beams in Crimzon Clover. Earn all the power-ups for an overpowered experience in the all new ARRANGE version.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/vista/7/8/10

Processor: Intel Core i3 2GHz or better

Memory: 1 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics 5000, Geforce 9500GT, Radeon HD 3650 or above

DirectX: Version 9.0

Storage: 800 MB available space

Sound Card: DirectSound-compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/vista/7/8/10

Processor: Intel Core i3 3.40GHz or better

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 or better

DirectX: Version 9.0

Storage: 1 GB available space

Sound Card: DirectSound-compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Crimzon Clover World EXplosion برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..