تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Midnight Legends برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی Midnight Legends را می‌توانید در سبک ریسینگ آرکید تجربه کرده و داستان هیجان انگیز آن را دنبال کنید. این داستان در دنیای آینده اتفاق می‌افتد و شما در جهع بهترین مسابقه دهندگان حضور دارد و باید بتوانید بهترین‌های شهر را به چالش بکشید. در این بازی می‌توانید به افسانه شماره یک تبدیل شده و همه رقبای خود را از میان به در کنید. از ویژگی‌های کلیدی بازی می‌توانیم به دنیایی اشاره کنیم که نورهای نئونی شکل داده شده است و در نیمه شب روشن شهر به نمایش درمی‌آید. ۳۰ ماشین منحصربه‌فرد در بازی حضور دارد و هر کدام می‌توانند قدرت خاصی در کنار زدن رقبای خودشان داشته باشند.

Midnight Legends PC-PLAZA

دانلود-بازی-Midnight-Legends

در این بازی یک گاراژ خواهید داشت که می‌توانید ماشین‌ خود را تغییر داده و آن را سفارشی سازی کنید. می‌توانید ۱۲ باس را در بازی ببینید که هر کدام تاریخچه‌ای از روابط و شخصیت خاص خودشان را دارند. بنابراین، انگیزه برای شکست هر کدام می‌تواند حس خوبی را در شما ایجاد کند. در بازی ۶ حالت مسابقه‌ای وجود دارد که می‌توانیم به تایم تریل، قهرمانی و مسابقات نیمه شب اشاره کنیم. مسابقات نیمه شب افسانه‌ای هستند و با نهایت قدرت و بدون هیچ قانونی دنبال می‌شوند. در بخش تایم تریل نیز باید بهترین زمان را برای خود به ثبت رسانده و در جدول مسابقات در رتبه‌های بالایی حضور داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Midnight-Legends تصاویر-بازی-Midnight-Legends تصاویر-بازی-Midnight-Legends تصاویر-بازی-Midnight-Legends تصاویر-بازی-Midnight-Legends تصاویر-بازی-Midnight-Legends info

Hop in and take part in racing on streets of Midnight City, a place lit by bright neon lights. Earn money and reputation, upgrade your car, win to challenge all “legendary racers” of the city and make your way to become the “Legend #1”

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD / Intel CPU (AMD FX-4300 or Intel i3-4130 or newer)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD / NVIDIA dedicated graphics card, with at least 2GB of dedicated VRAM (AMD R9 285 and NVIDIA GeForce GTX 760 or newer)

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

Additional Notes: Controller or keyboard + mouse.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: AMD / Intel CPU (AMD Ryzen 3 1300x or Intel i7-930 or newer)

Memory: 16 GB RAM

Graphics: AMD / NVIDIA dedicated graphics card, with 6GB of dedicated VRAM (AMD RX 580 8GB and NVIDIA GeForce GTX 1060 or newer)

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: Integrated or dedicated DirectX 9 compatible soundcard

Additional Notes: SSD drive, Controller or keyboard + mouse

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Midnight Legends برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..