تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال 13 هزار معلول در 6 ماه نخست امسال

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اشتغال 13هزار معلول در6 ماه نخست امسال خبر داد.

اشتغال 13 هزار معلول در 6 ماه نخست امسالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ انوشیروان محسنی بند پی در بازدید از نمایشگاه توانمندی های مددجویان و نهادهای مردمی و موسسات خیریه  تحت پوشش بهزیستی سبزوار با تقدیر از زحمات مددجویان بهزیستی سبزوار در ارائه توانمندی ها و خلاقیت خود گفت: پارسال برای 45 هزار نفر در بهزیستی کشور اشتغال ایجاد شد که 25 هزار نفر آنرا معلولین تشکیل می دادند .
او با بیان اینکه اشتغال همواره یکی از مهمترین دغدغه های مددجویان تحت پوشش بهزیستی است از ایجاد اشتغال برای 13 هزار معلول در کشور خبر داد و گفت: در 6 ماه دوم امسال این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.
محسنی به اقدامات پیش بینی شده سازمان بهزیستی در برنامه ششم توسعه برای پیشگیری از معلولیت ها اشاره کرد و گفت: به سازمان بهزیستی تکلیف شده که طرح غربالگری شنوایی سنجی و تنبلی چشم را به بالای 95 درصد برساند .
او رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تولد سالانه 25 تا 30 هزار کودک معلول در کشور  افزود: مهمترین کاری که به پیشنهاد دولت و تصویب مجلس در برنامه ششم توسعه گنجانده شد طرح غربالگری ژنتیک ازدواج است که با اجباری شدن این کار امیدواریم معلول زدایی خوبی در کشور داشته باشیم
نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی سبزوار در قالب 20 غرفه در محل اداره بهزیستی این شهرستان تا 25 آذر برای بازدید عموم دایر است.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال 13 هزار معلول در 6 ماه نخست امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..