تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکار پرنده در قم ممنوع شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:به علت نگرانی از شیوع آنفوانزای فوق حاد پرندگان،شکار پرنده تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهدبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛دانیالی با اشاره به اعلام رسمی سازمان دامپزشکی و سازمان حفاظت محیط زیست مبنی برممنوعیت شکار پرندگان گفت:بر اساس این تصمیم که به علت نگرانی از شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان اخذ شده است،شکار هر نوع پرنده وحشی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با توجه به صدور پروانه برای شکار پرندگان در قم،این ممنوعیت را شامل دارندگان مجوز شکار هم دانست و افزود:هرگونه شکار و صید پرندگان وحشی و مهاجر در قم تا روشن شدن وضعیت این بیماری ممنوع خواهد بود و امیدواریم مردم فهیم و دوستدار طبیعت استان با دستگاه های اجرایی ذی ربط همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکار پرنده در قم ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..