تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PROJECT Anomaly 0.7.11 – بازی تاکتیکال “پروژه تهاجم” اندروید + مود

PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 v0.7.11 – بازی تاکتیکال و جذاب “پروژه تهاجم” برای اندروید
یک عنوان استراتژیک هیجان انگیز و محبوب برای اندروید
تست شده با اجرای آنلاین

PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 – پروژه تهاجم: نبردهای تاکتیکی 2 به 2 یک بازی فوق العاده زیبا و حرفه ای و بسیار خوش ساخت از استودیوی A2Source کشور اوکراین است که به شکل رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شده است. فارسروید برای باری دیگر و به عنوان اولین وب سایت ایرانی این بازی را درست همزمان با انتشار آن در گوگل پلی تهیه و بعد از بررسی های لازم برای دانلود خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. بازی PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 یک عنوان انحصاری برای سیستم عامل اندروید است که با ساختاری متفاوت و خیلی سرگرم کننده طراحی شده است. در این بازی که از نامش پیداست، شما قرار است در نبردهای جنگی و تاکتیکی دو به دو شرکت کنید. این بازی با اقتباس از عناوینی همچون Tacticool ساخته و توسعه یافته است. هدف اصلی در این بازی پیروزی در نبردهایی کاملاً تاکتیکال و استراتژیکی است. با شروع هر مرحله از بازی که به صورت آنلاین برگذار می شود، شما همراه با یک نفر دیگر یک تیم تشکیل می دهید و به سراغ نبرد با یک تیم دو نفره دیگر می روید. هم تیمی شما می تواند یک شخص ناشناس از نقطه ای خاص از دنیا باشد یا یکی از دوستان خودتان که قبلاً او را به لیست خود اضافه کرده بودید.

PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2

در بازی PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 مثل هر بازی استراتژیکی دیگر، نما از بالا و به صورت سوم شخص دنبال می شود. کار شما هدایت شخصیت مورد نظر خودتان است. درواقع شما در کنار 3 بازیکن واقعی دیگر در بازی حضور دارید و یک نفر را می توانید کنترل کنید. مطابق با چیزی که می خواهید، می توانید شخصیت بازی را از بین نیروهای مختلف مثل رنجرها، تک تیراندازها و … انتخاب کنید. شما همچین قادر هستید تا از بین ده ها سلاح مختلف که از روی مدل های واقعی طراحی شده اند، سلاح مورد نظرتان را انتخاب کنید. به جز این، خود شخصیت اصلی بازی هم امکان تغییر و شخصی سازی دارد. بعد از اینکه شخصیت خود را آماده کردید و سلاح های خود را انتخاب کردید، زمان آن می رسد که به سراغ نبردها بروید. نبردهای بازی PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 طوری طراحی شده اند که خبری از رویارویی و جنگ های مستقیم و زد و خوردهای متعدد نیست. همه چیز به شکل استراتژیکی، آرام و ناگهانی دنبال می شود. پروژه تهاجم یک بازی کاملاً گرافیکی است که جزئیات گرافیکی آن بسیار عالی هستند. مدل سازی های بازی همگی سه بعدی بوده و توجه ویژه ای به جزئیات محیطی در این طراحی شده است. به جز این، صداگذاری های خیلی خوبی هم در این بازی به کار رفته است. در مجموع می توان گفت که PROJECT Anomaly: online tactics 2vs2 یک پکیج جذاب از یک بازی آنلاین و رقابتی در سبک استراتژیکی و تاکتیکال است. همین حالا می توانید این بازی را به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید.

توجه : در نسخه مود بازی ؛ گلوله شما نامحدود است و بجای کم شدن زیاد می شود!

تغییرات نسخه 0.7.11 new GP system

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PROJECT Anomaly 0.7.11 – بازی تاکتیکال “پروژه تهاجم” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..