تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمعیت هلال احمر می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشد

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973676

استاندار قزوین گفت: در حال حاضر موضوعاتی همچون اعتیاد و طلاق خساراتی به مراتب بالاتر از سیل و زلزله دارند لذا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان از پتانسیل‌های هلال احمر استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شاخص، فریدون همتی، استاندار قزوین در مراسم تجلیل از خیرین هلال احمراستان که امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: حضور داوطلبانه مردم در کنار مسوولان هلال احمر یک اقدام بشر دوستانه و انسانی بوده و در فرهنگ، دین و اعتفادات ما ریشه دارد.

وی افزود: هلال احمر به عنوان یک ضرورت جامعه امروزی در همه کشورها وجود دارد و نوع نگاه‌ به آن متاثر از جهان‌بینی هر جامعه‌ای است.

استاندار قزوین با بیان اینکه جهان‌بینی جمهوری اسلامی ایران برپایه دین و اسلام است، گفت: حضور کشور ایران در سازمان هلال احمر فراتر ازسایر جوامع و مکاتب و متاثر  ازنگاه دینی، اعتقادی، الهی و انسانی است.

همتی ادامه داد: اعتقادات و باورهای دینی انگیزه بزرگ و محرک قوی برای حضور داوطلبانه توده‌های مردمی در متن جامعه است.

این مسوول تصریح کرد: امکان حضور دولت و نیروهای دولتی در هر حادثه‌ای که پیش می‌آید، وجود ندارد لذا جمعیت هلال احمر در مواقع ضروری با حضور فیزیکی و کمک‌های انسان دوستانه حادثه را مدیریت و خسارات را به حداقل رسانده‌‎اند.

وی  عنوان کرد: در هر کار مهم و برهه‌ای از زمان همچون دفاع مقدس که مردم در کنار دولت و سازمان‌های دولتی حضور داشته‌اند آن کار به سرانجام خوبی ختم شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: حیات طیبه هلال احمر بر پایه داوطلبانه بودن، مشارکت اجتماعی مردم  و همکاری جوانان در قالب مددکاران است.

همتی تاکید کرد: به وسیله برنامه‌های تقویتی و تبلیغی با رویکردهای کوتاه مدت و بلندمدت باید سعی در انتظام بخشیدن و سازماندهی این داوطلبان برای آمادگی دائمی آن‌ها باشیم.

این مقام مسوول تصریح کرد: ایجاد آمادگی لحظه‌ای و سرعت عمل در هنگام بروز حوادث امری بسیار مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: هلال احمر علاوه بر حوادث طبیعی باید در زمینه پاسخ به نیاز‌مندان در حوزه اجتماعی و سلامت هم در کنار دولت و دستگاه‌ها قرار گیرد.

استاندار قزوین در پایان افزود: در حال حاضر موضوعاتی همچون اعتیاد و طلاق خساراتی به مراتب بالاتر از سیل و زلزله دارند لذا در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان از پتانسیل‌های هلال احمر استفاده کرد.

 

در پایان این مراسم از خیرین هلال احمر تقدیر شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمعیت هلال احمر می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..