تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نتانیاهو در جمهوری آذربایجان، گِران تمام می شود/ مردم مسلمان آذربایجان ، اسرائیلی ها را برنمی تابند

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973643

حقیقت پور گفت: رژیم اشغالگر قدس با در اختیار قرار گرفتن مراکز تجاری، کشاورزی و اقتصادی و بعضاً نظامی در آذربایجان، تلاش می کند خود را به مرزهای ایران نزدیک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به سفر قریب الوقوع نتانیاهو به کشور جمهوری آذربایجان، با اظهار گله مندی از سیاست های دولتمردان آذربایجانی، گفت: دولت جمهوری آذربایجان که خودش را دوست و رفیق ما عنوان می کند، در عمل، پیمان های اقتصادی، نظامی و سیاسی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده و تنظیم می کند و این نشان دهنده نفاق حاکم بر گفتار و رفتار مسوولین حاکم بر آذربایجان است.

وی با بیان اینکه توصیه می کنم دولتمردان به خودشان بیایند، ادامه داد: اگر دولتمردان آذربایجان  دست از این رفتارهای خود برندارند، مردم این منطقه یک روزی بر علیه دولتشان بپاخواهند خواست و این مردم آذربایجان خواهد بود که دولتمردانشان را پشیمان خواهند کرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس با دراختیار قرار گرفتن مراکز تجاری، کشاورزی و اقتصادی و بعضاً نظامی در آذربایجان، تلاش می کند خود را به مرزهای ایران نزدیک کند.

وی افزود: توسعه حضور اسرائیل در منطقه آذربایجان و البته در حواشی مرزهای ما، قطعاً برای ما قابل تحمل نخواهد بود و دولت آذربایجان باید پاسخگوی این مسائل باشد.

حقیقت پور با اشاره به پرواز هواپیمای جاسوسی هرمس اسرائیل از خاک جمهوری آذربایجان که در سال ۹۳ توسط پدافند جمهوری اسلامی ایران در نطنز ساقط شد، ابراز داشت: دولتمردان آذربایجانی گفته بودند که این هواپیما را آنها به خاک کشور ما نفرستاده اند ولی واقعا به جز جمهوری آذربایجان که در خاک خود حضور دارد کدام کشور به جز اسرائیل می توانست این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: یعنی مسوولین جمهوری آذربایجان انقدر بی عرضه و بی اختیار هستند که اجازه می دهند از سرزمینشان بر علیه سرزمین دوست جاسوسی صورت گیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه حضور و گسترش اسرائیل در جمهوری آذربایجان، دارای تبعات مختلف سیاسی، امنیتی در سطح منطقه خواهد بود، گفت: به عقیده من، حضور نتانیاهو در جمهوری آذربایجان برای دولت این کشور گران تمام خواهد شد، لذا به مسوولین آذربایجانی توصیه می کنیم به خودشان بیایند و قضیه را به خوبی مهار کنند.

مشاور رئیس مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: روابط آشکار و دوستانه جمهوری آذربایجان با اسرائیلی ها در روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی یران با این کشور بی تاثیر نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: معتقدم مردم مسلمان و شیعه جمهوری اجازه نخواهند داد آقای نتانیاهو به این کشور سفر کند و در خیابان ها قدم بزند.

حقیقت پور در پایان با اشاره به اینکه مردم منطقه این معادله را بر هم خواهند زد، گفت: اگر واقعاً دولت آذربایجان می خواهد آرامش و ثبات بیشتری داشته باشد، بهتر است به دوستان و همسایگان خود تکیه کند نه کشوری مانند اسرائیل.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نتانیاهو در جمهوری آذربایجان، گِران تمام می شود/ مردم مسلمان آذربایجان ، اسرائیلی ها را برنمی تابند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..