تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کوچک زاده: تاریخ در چند سال اخیر تحریف شد/ بیگی: نگرش دولت سوداگرایانه و مادی گرایانه است

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973654

بررسی کارنامه چهارساله دولت در دانشگاه تبریز؛

برنامه ای تحت عنوان (بررسی کارنامه چهارساله دولت تدبیر و امید) با حضور مهدی کوچک زاده و احمد علیرضا بیگی در تالار شفایی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ائل، مهدی کوچک زاده در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز اظهار کرد: عنوان این برنامه بررسی عملکرد و کارنامه چهار ساله دولت تدبیر و امید است چه خوب بود که از مسئولان دولتی هم در این برنامه حضور داشت چرا که اظهار نظر یک طرفه شاید اندکی بی انصافی باشد.

دوات تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام قرار داد

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید از همان ابتدا تمام تخم مرغ هایش را در سبد برجام قرار داد، افزود: اما متاسفانه باید گفت که حتی خود آقای رئیس جمهور هم در خصوص برجام می گوید: almost nothing! یعنی همان اظهار نظری که آقای سیف از برجام می کند.

وی ادامه داد: بعد از مصوبه کنگره آمریکا مبنی بر تمدید تحریم های ایران این کنگره نامه ای به اوباما نوشتند که به طور خلاصه مفاد این نامه این بود که آقای اوباما حق نداری غلط زیادی کرده و با مصوبه ما مخالفت کنی.
کوچک زاده تاکید کرد: رئیس جمهور گفت باید برجام باید باشد تا نان خوردن مردم هم به دست بیاید.این سخن از یک سیاستمدار پخته بعید بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که می گویند اصلاح جهان را چه به ما، گوجه فرنگی باید ارزان شود! در حالی که امام همواره در طول زندگی اش بر جنگ حق علیه باطل تاکید کرد. متاسفانه امروز قشر دانشگاه را هورا کش کرده اند دانشجویی که نداند تاریخ معاصرش چه بوده است کلاه بر سرش رفته است. دانشجویی که نداند ماجرای کامل صلح امام حسن(ع) چه بوده است وقتی می گویند می خواهیم امام حسنی با دمشن برخورد کنیم باورش می شود.

قشر دانشگاه را هورا کش کرده اند

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریف بخشی از حقایق تاریخی برای رسیدن به اهداف خاص در کشور گفت: در طول تاریخ حقایق و اتفاقاتی چون عاشورا و یا صلح امام حسن(ع) انجام شده است تا راه درست به بشریت نشان داده شود و مردم به راه راست هدایت شوند. اما متاسفانه برخی اوقات این حقایق تحریف شده و نادرست به مردم منتقل می شود.

وی با اشاره ای به قضیه صلح امام حسن( ع) گفت: معاویه برگه سفیدی را به سوی امام حسن(ع) فرستاد و خواستار صلح با شروط ناگفته امام حسن(ع) شد. اما متاسفانه امروز این ماجرا جور دیگری برای مردم تفسیر می شود و گفته می شود باید برای تامین معیشت مردم مذاکزه و صلح کنیم. در حالی که اگر بخواهیم قضیه امام حسن(ع) را برای خود الگو بگیریم باید شرایطی اتفاق بیفتد که شورای امنیت برای ما کاغذ سفید ارسال کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در سال های بعد از انقلاب خیلی از افراد ادعای شاگردی و حرکت در خط امام خمینی(ره) را داشته اند افرادی چون میر حسین موسوی، خاتمی، احمدی نژاد و... اما باید عملکرد آنان را هم بررسی کرد اگر مخالف گفته هایشان باشد دروغ و کذب آنان آشکار می شود.

کوچک زاده در پاسخ به دانشجویانی که در هنگام نام بردن از موسوی کف زدند، گفت: اینجا ورزشگاه نیست، اینجا دانشگاه است که سعی کردم به صورت عاقلانه ای سخنم را منتقل کنم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی که می گویند اصلاح جهان را چه به ما، گوجه فرنگی باید ارزان شود! در حالی که امام همواره در طول زندگی اش بر جنگ حق علیه باطل تاکید کرد. متاسفانه امروز قشر دانشگاه را هورا کش کرده اند دانشجویی که نداند تاریخ معاصرش چه بوده است کلاه بر سرش رفته است. دانشجویی که نداند ماجرای کامل صلح امام حسن(ع) چه بوده است وقتی می گویند می خواهیم امام حسنی با دمشن برخورد کنیم باورش می شود.

اصلاح طلبان رهبری را به نوشیدن جام زهر دعوت کردند

وی با گریزی بر قضیه پذیرش قطعنامه جنگ توسط امام خمینی(ره) گفت: نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم نامه ای به رهبری نوشتند و گفتند که امام هم آن زمان قطعنامه صلح را پذیرفت و رهبری را نیز به نوشیدن جام زهر دعوت کردند.

کوچک زاده با اشاره به گفتمانی تحت عنوان اینکه دنیای فردا دنیای گفتمان است نه جنگ! گفت: آیا افرادی که این گفتمان را مطرح می کنند نمی بینند که چه جنگ ها و خونریزی هایی در دنیا انجام می شود و ترامپی رئیس جمهور امریکا می شود که وزیر دفاع خود را سگ هاری می خواند که آزاد شده است.آیا این دنیا دنیای گفتمان است؟!

وی در خصوص ماجرای لغو سخنرانی آقای مطهری در مشهد اظهار کرد: ک سخنرانی در مشهد لغو شد و آن همه عکس العمل دیدیم اما آیا وقتی آمریکا برجام را نقض فاحش کرد همین افراد واکنشی نشان دادند؟!

وی با اشاره به دروغ بزرگ و خطرناکی که در این چهار سال دیکته شد، گفت: در این سالها گفته شد ما انقلاب کردیم که شکممان را سیر کنیم!!

امروز هزینه کشور باید از خون مردم  تامین شود

احمد علیرضا بیگی نیز که مهمان دیگر این برنامه بود، با بیان اینکه بهتر است وارد مصداق های بارز عملکرد دولت شویم، اظهار کرد: همه گروه های سیاسی با مواضع مختلف در تبعیت از ولایت فقیه اتفاق نظر دارند و سخنان ایشان را بهترین معیار برای اثبات ادعاهای خود قرار می دهند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رهبری می توانند بهترین معیارها را با سخنان خود در اختیار ما قرار دهند که بسیاری از این معیارها در دیدار هیات دولت با رهبری گفته می شود.

وی با اشاره به خط مشی های رهبری در دیدار با هیات دولت در سال ۹۴ ادامه داد: فصل مشترک بیانات رهبری در این دیدار تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی بود که راهکارهایی را نیز برای پیاده سازی آن ارائه دادند.

وی با بیان اینکه به اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی بدون وابستگی به نفت تاکید کرد: در دورانی که درآمد نفتی نیز بسیار کاهش یافته است باید راهکارهای دیگری برای ایجاد درامد ملی عملیاتی ساخت که به مصلحت مردم باشد اما متاسفانه برای جبران آن در قوانین بودجه در سال های اخیر مالیات های اقتصادی بیشترین سهم در درامد را به خودش اختصاص یافته است.یعنی هزینه کشور که زمانی از نفت تامین می شد امروز از خون مردم باید تامین شود.

بیگی قاچاق کالا را یکی از آفت های تولید کشور دانست و گفت: امروز با سودهای بانکی و نرخ های مالیات ارزش افزوده دیگر سودی برای تولید کننده باقی نمی ماند و این در حالی است که کالای خارجی به راحتی وارد بازار شده و با قیمت های گزاف به فروش می رسد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز تولید کننده ها به دلیل هزینه های زیاد درهای تولید خود را تخته کرده اند که بیکاری و بحران های اجتماعی از عواقب این اتفاق تلخ است.

برخی ، انسان ها را همچون کالا می پندارند

وی با اشاره به برچیده شدن طرح شبنم توسط دولت تدبیر و امید گفت: نعمت زاده در ابتدای ورود خود طرح شبنم را ملغی کرد. در آن زمان بنده هنوز استاندار بودم از ایشان در این خصوص سوال مردم و او چنین جواب داد که برخی این هولوگرام ها را جعل می کنند برای همین کلا ملغی کردیم!! این به معنای آن است که اعتبار یک طرح ملی را ملغی کنیم تنها به دلیل سو استفاده هایی که هست! آیا بهتر نبود برنامه ها و چاره هایی برای حل مشکلات جعل در نظر بگیریم به حای اینکه کل طرح را برچینیم؟!؟

بیگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نوع نگاه و نگرش دولت تدبیر و امید سوداگرایانه و مادی گرایانه است. به طوری که حتی از زیارت اربعین نیز استفاده کرده و از سه میلیون نفر هر کدام ۲۵ هزار تومان دریافت می کنند چرا که این نیز غنیمت است!

وی با اشاره به گفته های آخوندی در خصوص حادثه قطار تبریز- مشهد اظهار کرد: آخوندی به راحتی گفت نگرران نباشید همگی بیمه بودند! انگار انسان ها نیز چون کالا ها هستند!

وی با پرده برداشتن از علل وقوع این حادثه گفت: امروز یک کارگر ساده راه آهن مقصر عنوان می شود در حالی که اشکال از سیستم و سامانه بوده است چون به گفته مسئول قسمت این سامانه بیش از چهار هزار مورد اشتباه داشته است.

وی افزود: این سامانه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان خریداری شده که خدمات پس از فروش نیز داشته است.نکته جالب توحه آنجاست که سهامدار شرکتی که این سامانه را نصب کرده است متعلق به قائم مقام شرکت راه آهن بوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: دولت چه برخوردی با این حادثه داشت؟!غیر از یک تسلیت سطحی و معرفی ترکان به عنوان مسئول بررسی آن؟!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کوچک زاده: تاریخ در چند سال اخیر تحریف شد/ بیگی: نگرش دولت سوداگرایانه و مادی گرایانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..