تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزبانی به نام گنبدکاووس به کام علی آبادکتول!

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973638

تنها بخاطر نبود حداقل ها در شهر مدعی مرکزیت شرق گلستان؛

با موافقیت فدراسیون والیبال میزبانی گروه اول رقابتهای لیگ برتر جوانان ایران به باشگاه هاوش گنبد داده می شود اما این میزبانی تنها یک نام از هاوش گنبد را به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قابوس نامه، به دلیل نبود حداقل امکانات رفاهی و سالن مناسب در گنبد، این رقابت ها به نام میزبانی گنبد اما در شهرستان علی آباد بر گزار می شود.(علی آباد و بابلسر میزبان مرحله مقدماتی لیگ برتر جوانان)
باشگاه هاوش در کانال رسمی خود با عنوان " اما چرا در علی آباد؟" این نکته را تائید کرده است که تنها سالن مورد تائید فدراسیون یعنی سالن المپیک در حال حاضر محل تمرین تیم بزرگسالان این باشگاه است و گنبد برای برگزاری این رقابت ها سالن دیگری ندارد.
در این پیام همچنین آمده است " در وهله دوم برای اسکان تیمها باید شرایط‌ مناسب در نظر ‌گرفته شود که متاسفانه گنبد هتلی برای اسکان حدود 100 نفر ندارد و باید با هزینه بالا در هتل شهرهای اطراف اسکان داده می شد که آنهم‌ مشکل ایاب و ذهاب و... خاص خود را داشت."

Capture


سوال اینجاست چرا گنبد همچنان یک هتل ندارد و تنها هتل این شهرستان که چندین سال است نوید ساخت آن داده شده تنها 30 درصد پیشرفت داشته است؟
رئیس کارگروه سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اواخر مرداد امسال در گفتگو با پایگاه خبری گلستان24 از تخصیص 67 میلیارد تومان برای ساخت و اتمام پروژه های نیمه کاره ساخت هتلها و مراکز اقامتی استان گلستان خبر داده بود.
هر چند در این گفتگو مجید رحمانی خلیلی به سرعت گرفتن ساخت پروژه هتل 4 ستاره هاوش در گنبد نیز اشاره می کند اما امروز بیش از سه ماه از این ماجرا می گذرد و خبری از پیشرفت این پروژه نیست.
البته طبق شنیده ها هنوز تسهیلاتی در اختیار این واحد قرار نگرفته است و بخشی از آن درصدد واگذاری است.
رضا ور مهدی مدیر اداره گردشگری و صنایع دستی گنبد نیز حمایت و ارائه تسهیلات در این زمینه ها را تنها بر اصل رغبت سرمایه گذار در طرح های گردشگری عنوان می کند و معتقد است اگر رونقی در جذب گردشگر نیست بخاطر نبود هتل قابل، در شهرستان است و اگر در این زمینه اقدام شود مطمئنا موجب استقبال گردشگران قرار می گیرد.
حال با اشراف بر این موضوعات باید گفت سالهاست که این خلا بزرگ در گنبدکاووس احساس می شود و هر بار بخاطر آنکه چاره اندیشی درستی در باب آن نمی شود فرصت های مختلفی را که می تواند استقرار گردشگران بیشتر را به همراه داشته باشد می سوزاند.
فرصت هایی که علاوه بر کمک به شناخت شهرستان و تبدیل گردشگران به سفیرانی برای تبلیغ مناطق گردشگری گنبدکاووس، می تواند  نقش موثری در تقویت اقتصاد و رونق صنایع دستی داشته باشد.
امروز هم شاهدیم بخاطر بی توجهی به این مسئله و عدم در اولویت قرار دادن این نیاز گنبد، تنها نامی از میزبانی شهرستان مطرح است و عملا به نام گنبد و در شهرستان علی آباد و با حمایت این شهرستان بخشی از رقابت های لیگ برتر جوانان برگزار می شود.
از سوی دیگر نیز طی چند سال اخیر شاهد احداث سالن های متعدد در شهرستان بوده ایم که برخی از امکانات اولیه برخوردار نیستند و برخی نیز به حدی بلااستفاده و بدون نظارت است که نیاز به بازنگری در مدیریت آنهاست.
حال این مسئله نیز مطرح است که آیا گنبد با این ظرفیت بالای ورزشی که در چند رشته ورزشی نیز مدعی مقام های کشوری و پیشینه قابل تحسینی است باید تنها یک سالن استاندارد داشته باشد؟
اینکه گفته می شود شهرستان گنبد شهرستان پروژه های زخمی است اینجا بیشتر نمود پیدا می کند و شاید مدت هاست که عاشق کلنگ زنی های بدون امید به قیچی کردن روبان افتتاح هستیم.
انتهیا پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزبانی به نام گنبدکاووس به کام علی آبادکتول!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..