تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور توجیهی و بازدید خبرنگاران از مکان اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان /تصاویر

ساعت: 18:35 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973655

مانور توجیهی خبرنگاران و بازدید خبرنگاران از مکان اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان امروز با حضورجانشین سپاه نینوا و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کلاس بیست؛ علی خالقی، روابط عمومی سپاه نینوا در این جلسه توجیهی ضمن معرفی سرتیم های خبری به خبرنگاران، از پیش بینی جایگاه ویژه برای خبرنگاران شامل اتاق خبر نویسی و مخابره اخبار خبر داد.

وی افزود: اینترنت پرسرعت نیز برای مخابره سریع خبر برای اهلی رسانه در نظر گرفته شده است که  کد عبور به خبرنگاران در همان روز واگذار می شود.

روابط عمومی سپاه اذعان کرد: 70 خبرنگار و شبکه های مختلف تلویزیونی به صورت زنده اخبار نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان را پوشش خواهند داد.

خالقی بیان کرد: جایگاه ویژه ای نیز برای عکاسان خبری درنظر گرفته شده است .

وی متذکرشد: همه خبرنگاران و عکاسان باید در روز اجلاسیه با کارت آبی رنگی که در همان روز در اختیار آنان قرار می گیرددر موقع مقرر در مکان استقرار خود حضور یابند.

در ادامه جلسه توجیهی و مراحل آماده سازی مکان برگزاری اولین اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان برای مخاطبین انتخاب شده است.

گفتنی است، اولین اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان، 25 آذر ماه، باحضور"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی  و هزارن خانواده شهید در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برگزار خواهد شد

IMG 5311

manovrkh 1

manovrkh 1

 manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

 manovrkh15

 manovrkh 1

manovrkh 22

manovrkh 23

manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

manovrkh 1

 manovrkh 1

 manovrkh 1

 manovrkh 1

 manovrkh 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور توجیهی و بازدید خبرنگاران از مکان اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان /تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..