تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر فعالیت‌های سردار سلیمانی نبود امنیت ایران و منطقه دچار تهدید اساسی می‌شد

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز بخش ارزشمندی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به موضوع «محور مقاومت» اختصاص یافته و آثاری از تلاش‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در این محل به نمایش گذاشته شده است؛ طبیعتاً بخش‌هایی از این مطالب باید تکثیر و در استان‌ها ارائه شود تا مردم، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و نسل‌های فعلی و آتی از آن استفاده کنند و مطلع باشند که اگر این فعالیت‌ها نبود، امنیت کشور‌های منطقه، مرز‌ها و استان‌های کشور دچار مشکل و تهدید اساسی می‌شد. وی با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ دفاع مقدس مسئولیت فوق‌العاده سنگینی است، اظهار داشت: درست پرداختن به این موضوع می‌تواند در تربیت نسل‌های آینده، مؤثر واقع شود. به گزارش فارس به نقل از سپاه‌نیوز، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر بنیان فرهنگی کشوری قوی نباشد، اقتصاد و فناوری به تنهایی عمقی در درون یک ملت ایجاد نمی‌کند و حتی منجر به فساد و تباهی ملت‌ها خواهد شد. سرلشکر باقری بیان داشت: ملت ما از تاریخ درخشان دفاع مقدس برخوردار است که اگر درست به آن پرداخته شود، می‌تواند در ساختن کشور بزرگ ایران نقش اساسی ایفا کند از این جهت مسئولیتی که کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برعهده دارند، فوق‌العاده سنگین و با اهمیت است و باید این اقدامات در عرصه ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس از سوی این عزیزان روزبه‌روز از جهت کمّی و کیفی توسعه بیشتری پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر فعالیت‌های سردار سلیمانی نبود امنیت ایران و منطقه دچار تهدید اساسی می‌شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..