تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فسا و مرودشت قهرمان دور رفت لیگ شنای منطقه جنوب و شمال فارس شدند

شهرام کمال زاده، عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این رقابت ها که با عنوان جام خلیج فارس و به میزبانی شهرستان فیروزآباد برگزار شد، 80 شناگر در رده سنی نونهالان و نوجوانان در ماده 50 متر آزاد، پروانه و کرال پشت با هم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: در پایان دور رفت تیم های فسا، آبشار گراش، فیروزآباد،توحید جهرم و جهرم به ترتیب رده های های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
کمال زاده ادامه داد:دور برگشت این رقابت ها، بیست پنجم آذر ماه جاری به میزبانی شهرستان فسا برگزار می شود و تیم های صعود کننده از این گروه مشخص خواهند شد.
وی افزود: همچنین در رقابت های منطقه شمال که به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد، 45 شناگر شرکت داشتند و در رده سنی زیر 10سال، تیم مرودشت با 195 امتیاز به عنوان نخست دست یافت و تیم های آباده و سپیدان دوم و سوم شدند.
سرپرست هیات شنا فارس بیان کرد:‌ در رده سنی بالای 10سال نیز آباده با 191 امتیاز اول شد و تیم های مرودشت با 187و سپیدان با 114 امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فسا و مرودشت قهرمان دور رفت لیگ شنای منطقه جنوب و شمال فارس شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..