تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت زن و مرد بی آبروی تهران / در خیابان به دام افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ " حمید معظمی گودرزی " اظهار داشت: عملیات کلانتری 111 هفت چنار در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی جهت پیشگیری از سرقت به یک دستگاه خودرو با 2 سرنشین که به صورت بی هدف در حال تردد در خیابان بودند مشکوک میشوند.

وی افزود: عملیات کلانتری به خودرو نزدیک که راننده خودرو بلافاصله با روئیت مامورین با سرعت از محل متواری می شود که مامورین در یک تعقیب و گریز در ترافیک خودرو را متوقف و متهمین که راننده مرد و سرنشین خانم بود را دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 3 عدد ضبط خودرو و رینگ و لاستیک و انواع آچار خودرو و یک وسیله دست سازی که جهت بازکردن خودروها استفاده می کردند کشف شد .

این مقام پلیسی افزود: متهمین در کلانتری در تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی معترف و به 30 فقره سرقت لوازم خودرو دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ گودرزی  با بیان اینکه متهمین دارای چندین فقره سابقه سرقت بودند  در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری مالخر با تحقیقات لازم در دستور کار پلیس می باشد و پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بنر دوره ارز دیجیتال - I3



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت زن و مرد بی آبروی تهران / در خیابان به دام افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..