تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود KartRider Rush+ 1.11.13 – بازی رقابت های کارت رایدر اندروید + دیتا

KartRider Rush+ v1.11.13 – بازی فانتزی و بسیار دوست داشتنی “رقابت های کارت رایدر” برای اندروید
نسخه نهایی و کامل بازی در سبک مسابقه ماشین های کارتینگ
تست شده با اجرای آنلاین

KartRider Rush+ – رقابت های کارت رایدر (راش پلاس) یک بازی بسیار جذاب و دوست داشتنی از استودیوی خوش نام و معتبر NEXON کشور کره جنوبی سازنده آثار محبوبی مثل Darkness Rises ، AxE: Alliance vs Empire ، Power Rangers: All Stars ، Durango: Wild Lands و MARVEL Battle Lines می باشد که به صورت رایگان و بعد از مدت ها انتظار عرضه شد. این بازی ابتدا به شکل Pre-register معرفی شد و بالاخره نسخه نهایی آن در ماه می 2020 روانه مارکت گوگل پلی شد و فارسروید به محض انتشار نسخه کامل و نهایی آن، اقدام به تهیه و بررسی آن کرد. همینک این بازی به صورت تست شده و رایگان به همراه فایل دیتای نسبتاً حجیم آن از بخش دانلود باکس فارسروید آماده دریافت می باشد. KartRider Rush+ یک بازی مسابقه ای با مضمون رقابت های کارتینگ می باشد. این بازی دومین بازی اندرویدی از مجموعه محبوب و پرطرفدار KartRider می باشد که اولین نسخه آن در سال 2004 با عنوان Crazyracing KartRider برای پلتفرم ویندوز منتشر شده بود و حالا بعد از نزدیک به 16 سال، شاهد عرضه شدن یک بازی اندرویدی دیگر از این مجموعه هستیم. شخصیت های محبوب و بامزه سری بازی های کارت رایدر همیشه جزو سمبل های جذاب این بازی ها به شمار می روند. این شخصیت ها در بازی KartRider Rush+ نیز حضور دارند و تقریباً می توان گفت که تغییر خاصی در این بخش صورت نگرفته است. بازی KartRider Rush+ به نوعی در رقابت با بازی Mario Kart Tour ساخته و طراحی شده است. این دو بازی از بسیاری جهات شباهت های بسیار زیادی به هم دارند و همین مسئله آن ها را به دو رقیب اصلی در این سبک از بازی ها تبدیل کرده است. بازی کارت رایدر راش پلاس با ویژگی هایی جذاب و حرفه ای، نه فقط یک بازی سرگرم کننده به حساب می آید، بلکه یک عنوان رقابتی و چالش برانگیز نیز است.

برخی از ویژگی های بازی KartRider Rush+ اندروید :

گرافیک فانتزی و بسیار عالی با جزئیات زیاد طراحی های سه بعدی و رنگارنگ امکان اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه سبک ریسینگ (مسابقه ای) از نوع رقابت های ماشین سواری کارتینگ حضور شخصیت های محبوب سری بازی های کارت رایدر وجود ده ها مرحله مختلف و سرگرم کننده سفر به انواع و اقسام مکان های دیدنی و زیبا نقشه ها و مسیرهای مسابقات بسیار جالب دارای بخش مرحله ای و داستانی (انفرادی) بخش ها و مدهای مختلف مثل Item Race, Infini-Boost و Lucci Runner دارای بخش چندنفره (رقابت های آنلاین) امکان انتخاب شخصیت مورد علاقه قابلیت خرید و استفاده از انواع ماشین های کارتینگ قابلیت شخصی سازی و سفارشی کردن شخصیت ها وجود آیتم های مختلف برای ارتقاء و افزایش سطوح امکان استفاده از نیترو برای افزایش سرعت امکان دریفت کشیدن و کسب امتیازهای مخصوص دارای بخش آموزشی بهینه سازی شده برای اجرای بدون نقص روی موبایل ها

KartRider Rush+ یک بازی مسابقه ای هیجان انگیز و بسیار دوست داشتنی است که دو بخش کلی انفرادی و چندنفره دارد. اگر دوست داشته باشید می توانید بخش داستانی و مرحله ای بازی را دنبال کرده و همراه با شخصیت های محبوب این مجموعه، به ماجراجویی های مسابقه ای بپردازید. اما بخش دوم بخش آنلاین و چندنفره آن است که در آن می توانید با بازیکنان سراسر دنیا به صورت اینترنتی بازی کرده و در رقابت ها و مسابقات گوناگون سبک ماشین سواری کارتینگ شرکت کنید و هیجان بسیار زیادی را تجربه کنید. این بازی زیبا و فانتزی همینک به صورت تست شده از سرورهای فارسروید آماده دانلود است. پس معطل نکنید و همین حالا آخرین نسخه اش را دانلود کنید! قابل ذکر است که KartRider Rush+ تنها در کمتر از دو هفته بیشتر از 1 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شد.

نکات تکمیلی :

بازی کارت رایدر راش پلاس کاملاً آنلاین می باشد. در حال حاضر دسترسی به سرورهای بازی برای کاربران ایرانی امکان پذیر بوده و نیازی به تغییر IP نیست. به جز دیتای OBB در اولین اجرای این بازی نیاز به دانلود اطلاعات فرعی از داخل خود بازی می باشد. برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای عرضه نشده است.

KartRider Rush+

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.nexon.kart را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

تغییرات نسخه 1.11.13 Future Factory Update! Race your way through a factory full of secrets! - Track Customization is now available for all racers! - Check out the brand new Mist Speed Mode! - Mouthwatering collab content awaits! - Find new items, tracks, and more!

نقد و بررسی ها 1

4

5 4 3 2 1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود KartRider Rush+ 1.11.13 – بازی رقابت های کارت رایدر اندروید + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..