تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تداوم ناکامی تکواندو از ریو تا باکو

کد خبر: ۴۳۹۰۲۸

۱۴۱  بازدید

خبرگزاری فارس: مسابقات فینال گرندپری 2016، از روز گذشته (جمعه) در گروه مردان با حضور 64 تکواندوکار از 32 کشور آغاز شده بود که در این رقابت‌ها 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده در ماه اکتبر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند تا در نهایت مدال آوران 4 وزن 58-، 68-، 80- و 80+ کیلوگرم در گروه مردان و 4 وزن 49-، 57-، 67- و 67+ کیلوگرم بانوان در آخرین رویداد مهم سال 2016 معرفی شوند.

در نخستین روز از مسابقات گرندپری باکو، مسعود حجی‌زواره به عنوان اولین نماینده ایران، مقابل هوگوپوش کره‌ جنوبی قرار گرفت و نتیجه را به وی واگذار کرد.

آرمین هادی‌پور دیگر هوگوپوش کشورمان در نخستین مبارزه «میلوس گلادوویچ» تکواندوکار صربستانی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. وی در دومین مبارزه خود مقابل «تای هون کیم»، دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2016 ریو شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. 

امروز(شنبه)در روز دوم و پایانی این رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان 57- و 67+ کیلوگرم بانوان و 68- و 80+ کیلوگرم مردان به مصاف حریفان خود رفتند.

بهنام اسبقی نماینده وزن 68- کیلوگرم، مقابل کنستانتین از روسیه قرار گرفت و با نتیجه 5 بر چهار مقابل نخستین حریف خود شکست خورد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. 

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی ایران در روز پایانی این رقابت‌ها به مصاف نماینده ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر 4 برنده این دیدار شد. وی در دومین دیدار خود مقابل نماینده روسیه با نتیجه 5 بر یک بازی را واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما سجاد مردانی نماینده وزن 80 کیلوگرم تیم ملی کشورمان، ابتدا نماینده اسپانیا را شکست داد و در دومین بازی تکواندوکار تونس را از پیش رو برداشت. وی با شکست نماینده نیجریه به فینال مسابقات راه یافت. مردانی در فینال این رقابت‌ها نماینده روسیه را با نتیجه 4 بر سه شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

تیم ملی تکواندو ایران با ترکیب پنج هوگوپوش در فینال مسابقات گرندپری باکو حضور پیدا کرد و از ترکیب پنج نفره تیم ملی ایران تنها یک مدال طلا  کسب شد و دیگر هیچ.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تداوم ناکامی تکواندو از ریو تا باکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..