تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی -آکا

1395/09/20

سایت سلامتمقالات پزشکی و بهداشتی ,ناراحتی معده,باورهای اشتباه مشکلات گوارشی,انواع مشکلات گوارشی,[categoriy] باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی

باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی -آکاناراحتی معده,باورهای اشتباه مشکلات گوارشی,انواع مشکلات گوارشی,درمان مشکلات گوارشی,درمان گیاهی مشکلات گوارشی

آکاایران: باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی

آکاایران: باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی

این که نشسته خوابیدن از بروز علائم سوزش سر معده جلوگیری می کند، هیچ پشتوانه پزشکی و علمی ای ندارد، اما هنوز هم بخشی از مردم به این مساله باور دارند.

به گزارش آکاایران: تصور اشتباه: اگر مبتلا به سوزش سر معده هستید، در حالت نشسته بخوابید!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سلامتیسم، این که نشسته خوابیدن از بروز علائم سوزش سر معده جلوگیری می کند، هیچ پشتوانه پزشکی و علمی ای ندارد، اما هنوز هم بخشی از مردم به این مساله باور دارند. تنها کاری که در موقع خواب می تواند بخشی از علائم سوزش سر معده را تسکین بدهد، بالا آوردن سر و قفسه سینه بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر و آن هم با استفاده از بالش است. بنابراین، نشسته خوابیدن به هیچ وجه نمی تواند از علائم سوزش سر معده جلوگیری کند، بلکه فقط فرد را آزار می دهد.

,ناراحتی معده,باورهای اشتباه مشکلات گوارشی,انواع مشکلات گوارشی,[categoriy] باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی

تصور اشتباه: سندرم روده تحریک پذیر (IBS) فقط به رژیم غذایی ارتباط دارد!

اگرچه بعضی از مواد غذایی می توانند علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را تحریک کنند، اما تغییر دادن رژیم غذایی به طور کلی برای متوقف کردن این نوع از بیماری ها کافی نیست. گاهی اوقات حتی خود عمل خوردن می تواند باعث درد، نفخ، اسهال یا یبوست شود که همگی به سندرم روده تحریک پذیر ارتباط دارند. حتی استرس و اختلال اضطرابی نیز می توانند مشکل را تشدید کنند.
گردآوری : iranstyle.ir

باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی

مقالات پزشکی و بهداشتی -

باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باورهای اشتباه در مورد مشکلات گوارشی -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..