تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفن های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایلی فعلی توانایی اجرا برنامه X86 را ندارند

شرکت مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ نخستین چیپ ARM با پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

حال به نظر می‌رسد گوشی‌های‌هوشمند پرچمدار ویندوز ۱۰ موبایل فعلی چون HP Elite X3  و Alcatel Idol 4S وضعیت مناسبی نداشته  و قادر نیستند برنامه‌های X86 را اجرا کنند. گزارش‌های جدید می‌گویند که پرچمداران فعلی ویندوز ۱۰ موبایل نمی‌توانند برنامه‌های دسکتاپی را اجرا کنند.

هر دو مدل پرچمدار به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز هستند که قدرت کافی مشابه اسنپدراگون ۸۳۵ آینده این کمپانی ندارند. همانطور که گفته شد، مایکروسافت در بیانیه اعلامی خود به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره داشت، از این رو اسنپدراگون ۸۲۰ توانایی اجرا برنامه X86 را ندارد.

این می‌تواند موجب شود تا مایکروسافت تلفن‌های‌هوشمند سرفیس‌فون را هرچه سریع‌تر معرفی کند.

nextpowerup

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفن های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایلی فعلی توانایی اجرا برنامه X86 را ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..