تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ ترنجی ۲۰۱۶: پیکسل یا گلکسی اس ۷

ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر در ارایه این رای گیری، با آخرین مسابقه از دور دوم رقابت های لیگ ترنجی ۲۰۱۶ با شما هستیم، رقابتی بین مدعی بهترین دستگاه اندرویدی سال و بهترین تلاش گوگل برای همین سال! به نظر شما کدام یک پیروز میدان خواهد بود؟ با ترنجی همراه باشید تا با رای شما این موضوع مشخص شود.

طراحی toranjisl2015-24

از نظر طراحی می توان گفت هر دو یک دستگاه حدود ۵ اینچی هستند که عموم کاربران این اندازه را برای خود مناسب می دانند. به عبارت دقیق تر گلکسی اس ۷ با ۵٫۱ اینچ نمایشگر QHD سوپر امولد و پیکسل با ۵ اینچ نمایشگر FHD سوپر امولد در اختیار شما خواهند بود. با توجه به ابعاد نمایشگر جالب است که بدانید حتی نمونه سامسونگی ابعاد کاملا کوچکتر نسبت به نمون گوگلی دارد، به علاوه اینکه پشت آن نیز خمیده بوده و بهتر در دست می نشیند. گواهی IP68 گلکسی اس ۷ که سبب مقاومت آن تا عمق ۱٫۵ متری و مدت زمان ۳۰ دقیقه می شود در مقابل IP53 پیکسل نیز خود یک برتری کامل است.

در مجموع می توان گفت گلکسی اس ۷ یک طراحی کاملا ارگونومیک دارد و با ترکیبی از شیشه و فلز می تواند انتخاب خیلی از کاربران باشد. پیکسل در مقابل با غالب بودن فلز بر شیشه در طراحی خود نظر قشر دیگری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. نظر شما چیست؟

Loading ... Loading ... نمایشگر toranjisl2015-22

شاید بتوان از تفاوت اندازه ۰٫۱ اینچی دو دستگاه گذشت اما وقتی وارد یک برنامه می شوید در پیکسل شاهد دکمه های روی صفحه هستید، این در حالی است که در نمونه سامسونگ دکمه ها زیر نمایشگر تعبیه شده است و فضای نمایشگر را اشغال نمی کند. دین صورت است که فضای مورد استفاده در نمونه سامسونگی به شکل قابل توجه تری بیشتر از نمونه گوگلی است.

تراکم پیکسل مورد دومی است که در گلکسی اس ۷ بر پیکسل می چربد، علاوه بر آن میزان روشنایی در اس ۷ نیز بهتر است.

Loading ... Loading ... دوربین toranjisl2015-25

دوربین جایی است که هر دو مدعی هستند. پیکسل و اس ۷ هر دو نمونه های قوی برای عکاسی و فیلم برداری بوده که پیکسل با امتیاز بیشتر در آزمایشگاه DxO و گلکسی اس ۷ با تنظیمات دستی بیشتر در رابط کاربری می توانند ضربه هایی به یکدیگر وارد کنند!

Loading ... Loading ... سخت افزار toranjisl2015-23

از نظر سخت افزاری یک رقابت کاملا نزدیک را شاهد هستیم که البته رابط کاربری و سیستم عامل اندروید ۷.۱ خام در پیکسل می تواند کمی کم تاخیرتر نسبت به اندروید ۶ و تاچ ویز سامسونگ عمل کند! البته در استفاده روزمره و بازی ها تفاوت زیادی بین این دو دستگاه نیست تنها این مورد را به یاد داشته باشید که پیکسل های گوگل در خط مقدم دریافت به روزرسانی قرار دارند!

Loading ... Loading ... ارزش در برابر قیمت toranjisl2015-21

پیکسل با حدود ۳ میلیون تومان و گلکسی اس ۷ با حدود ۲ میلیون تومان در بازار موجود هستند، با توجه موارد ذکر شده کدام یک برای شما بهتر است؟

Loading ... Loading ... به یاد داشته باشید که …

به یاد داشته باشید که این رای گیری همزمان در کانال تلگرام (@toranji) و صفحه اینستاگرام (Toranji) ترنجی نیز فعال بوده و مجموع آرا برای پیروزی هر دستگاه مد نظر است. مدت زمان رای گیری ۴۸ ساعت پس از انتشار مطلب خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که در قرعه کشی هدیه ویژه لیگ ترنجی ۲۰۱۶ تنها کاربرانی که در بخش نظرات به بیان دیدگاه خود می پردازند، شرکت داده خواهند شد.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ ترنجی ۲۰۱۶: پیکسل یا گلکسی اس ۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..