تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داخل این خودرو یک روز آفتابی و روز دیگر بارانی است!/ سیتروئن لا متئو سطح جدیدی از شخصی سازی را به نمایش می گذارد! (+فیلم و عکس)

عصر ایران - شرایط آب و هوایی یکی از مواردی است که می تواند بر میزان بهره‌وری افراد در طول روز تاثیرگذار باشد. در همین راستا، پروژه مفهومی لا متئو (La météo) توسط تیمی متشکل از چهار طراح معرفی شده که با الهام از سیتروئن 2سی‌وی مدل 1948 شکل گرفته است.

این اتوموبیل خودران می تواند انواع مختلف شرایط آب و هوایی را درون کابین خودرو شبیه‌سازی کند. در پروژه سیتروئن لا متئو طراحان بر ایجاد شرایط آب و هوایی دلخواه دو سرنشین خودرو متمرکز بوده اند حتی اگر شرایط آب و هوایی بیرون خودرو کاملا متفاوت باشد.

سیتروئن لا متئو

درون کابین سیتروئین لا متئو فضایی دیداری و حسی ایجاد می شود تا سرنشینان وارد قلمرویی کاملا متفاوت از فضای بیرون خودرو شوند. از این رو، شما می توانید در یک روز سرد زمستانی تا زمانی که به مقصد می رسید گرمای یک روز تابستانی را حس و مشاهده کنید یا بالعکس.

سیتروئن لا متئو با طراحی جذاب خود این کار را با استفاده از کپسول هایی قابل تعویض که حاوی رایحه مناسب با شرایط آب و هوایی انتخابی است انجام می دهد. پس از وارد کردن کپسول در محفظه ویژه آن، در پنجره های پانورامیک 360 درجه که دارای سه لایه نمایشگر پیشرفته هستند شرایط آب و هوایی شبیه‌سازی شده و مولکول های بو در کابین خودرو پخش می شوند.

سیتروئن لا متئو

امکان تغییر شرایط آب و هوایی و همچنین خرید نمونه های جدید از طریق یک اپلیکیشن ویژه سیتروئن لا متئو نیز وجود دارد.  

با توجه به موارد ترجیحی راننده، خودرو الکتریکی سیتروئن لا متئو می تواند به صورت کاملا خودران هدایت شود و یک نمایشگر مسافت سنجی به جای غربیلک فرمان خودرو جلو می آید. برای رانندگی دستی، غربیلک فرمان بار دیگر به سر جای خود باز می گردد.

جون‌هو مین، چانگ یونگ جانگ، النا بنگ و یونگ‌سان کیم اعضای تیم طراحی سیتروئن لامتئو بوده اند.  

محمدمهدی حیدرپور




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داخل این خودرو یک روز آفتابی و روز دیگر بارانی است!/ سیتروئن لا متئو سطح جدیدی از شخصی سازی را به نمایش می گذارد! (+فیلم و عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..