تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۷ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

محمود باقری عصر امروز در بازدید از پروژه‎های گردشگری شهرستان دنا با اشاره به اینکه 47 واحد بوم‎گردی استان برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شد، اظهار داشت: از این تعداد، یک واحد تسهیلات مورد نیاز را دریافت و به بهره‌‏برداری رسید و 5 واحد دیگر در مرحله تشکیل پرونده و اعطای وام هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: واحد بوم‌گردی رئیس نخستین واحد بومگردی استان بود که امسال در شهر سی‌سخت راه‎اندازی شد.

باقری با بیان اینکه هدف از راه‏اندازی واحدهای بوم‎گردی نوسازی نیست، گفت: تلاش می‎شود با کمترین دخل و تصرف، از یک واحد قدیمی با معماری قدیمی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بوم واحد غالبی است که در یک مجموعه وجود دارد، بیان کرد: بوم قدیم شهر سی‌سخت استفاده از گچ برای ساخت دیوارها و استفاده از چوب در سقف است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: واحدهای بوم‌گردی باید حداقل 5 اتاق به سبک قدیم و با مصالح قدیمی داشته باشد.

باقری ابراز کرد: طراحی داخلی و خارجی همه اقامتگاه‌‎های بوم‌گردی باید با رویکرد بهره‎برداری از تجهیزات سنتی و بومی صورت گرفته تا ضمن تامین رفاه گردشگران، فرصت آشنایی و درک فرهنگی منطقه فراهم شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۷ اقامتگاه بوم‌گردی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..