تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نشست های مستندسازان جبهه مقاومت

مستند " پسرم " از تولیدات گروه رسانه ای فاطمیون توسط دبیرخانه جشنواره فیلم عمار در تربت جام رونمایی واکران می شود

برگزاری نشست های مستندسازان جبهه مقاومتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیرجسنواره مردمی فیلم عمار تربت جام  با اعلام این خبر به جایگاه ومظلومیت مجاهدان فاطمیون درجبهه نبرد با تکفیری های داعش والنصره اشاره کرد وگفت :توجه رسانه ای به جایگاه فاطمیون به شدت احساس می شود و این احساس از دغدغه های فیلمسازان جوان عماریست که توانسته اند در سال های اخیر تولیدات با ارزشی همچون پسرم ,نبرد پنهان،نبرد پالمیرا،مجموع مستندهای فرمانده و....تولید کنند.
علیرضا فیروزی بابیان اینکه شناخت شهدای مدافع حرم نیازمند کارفرهنگی است افزود: دبیرخانه جشنواره فیلم عمار دراینباره در نظردارد سلسله نشست های مستند سازان جبهه مقاومت رادر تربت جام برگزار کند .
او با اعلام اینکه این هفته شاهد حضور مستند سازانی از جبهه مقاومت سوریه وعراق خواهیم بود افزود:مستند پسرم از مستندهای هفتمین دوره جشنواره فیلم عماراست که طی ۲۵دقیقه حوادث مختلفی ازدوران حیات .کودکی ،زندگی ودرنهایت شهادت سردار خاوری درسوریه را بازگو می کند.
انتهای پیام// س ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نشست های مستندسازان جبهه مقاومت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..