تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک در مشهد

اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهی دارویی تا سه‌شنبه 23 آذر تمدید شد.

تمدید نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهدبا اعلام این خبر گفت:این تصمیم با توجه به استقبال شهروندان از نخستین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهان دارویی شرق کشور که نشان از توجه به سلامت خانواده و سبد غذایی خانوار است ، گرفته شد.

محبی با بیان اینکه بیش از 30 تولید کننده محصولات ارگانیک و گواهی شده خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: سلامت محصولات غذایی از بحث‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک و گواهی شده است.

او بیان کرد: برای اولین بار سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده که یکی از اقدامات بسیار خوب جهت ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک و گواهی شده است.

محبی خاطر نشان کرد: ارائه مواد غذایی، میوه و تره‌بار ارگانیک و گواهی شده در فروشگاه‌های شهرما از اهدافی است که سازمان میوه و تره‌بار شهرداری مشهد دنبال می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به این که این نمایشگاه از ساعت 9 تا 21 برپا می‌شود، گفت: با توجه به استقبال شهروندان، این نمایشگاه تا پایان روز سه‌شنبه 23 آذر در محل بوستان ملت دایر است و شهروندان می‌توانند جهت بازدید و خرید محصولات ارگانیک و گواهی شده به نمایشگاه مراجعه کنند.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..