تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام، رخنه در دیوار تحریم ایجاد کرد

رییس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی، برجام را رخنه ای در دیوار تحریم علیه ایران دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین روشنک در نشست با اصحاب رسانه، گفت: صادرات عامل تحریک اقتصاد کشور است که با کاهش صادرات غیرنفتی به اقتصاد مقاومتی کمک می کند.
 
او پیشرفت اقتصادی چین را الگویی برای اقتصاد دنیا دانست و افزود: اقتصاد این کشور بر اساس توجه به قیمت پایین کالاست و نبود مصرف گرایی، ارزان کار کردن، بیکاری نداشتن و ارزش به صادرات حتی با یک دلار را از دیگر عوامل توسعه آن عنوان کرد.

روشنک تغییر واحد پول ایران را فقط به لحاظ سهولت در مراودات خارجی با صفرهای کمتر قابل اهمیت دانست و گفت: این امر در روان شدن مبادلات مالی و پولی کشور موثر است.

او افزود: تبدیل واحد پول ایران از ریال به تومان در صادرات چندان ملموس نخواهد بود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان خراسان رضوی با بیان اینکه  آمریکا 8 سال طول کشید تا دنیا را با خود هماهنگ کند، افزود: آمریکا توانست تحریم ها را پله پله به ما اعمال کند تا اینکه دیواری از تحریم برای کشورمان ایجاد شد و نقش برجام در این میان، رخنه ای در این دیوار ایجاد کرد.

روشنک همراه نبودن کشورهای چین و روسیه با آمریکا را در تحریم علیه ایران یکی از مزیت های برجام شمرد و ادامه داد: لغو برجام و ادامه تحریم ها برای صادرکنندگان استان مشکلی ایجاد نمی کند زیرا خراسان رضوی تجارت آزاد ندارد.

او تعامل دولت های هدف در امر صادرات را عامل افزایش آن عنوان و خاطرنشان کرد: صادرات به روسیه را یکی از راه های برقراری ارتباط و مراوده با این کشور می دانیم.

رییس اتحادیه صادرکنندگان استان تصریح کرد: با توجه به فضای تجارت دنیا، قبل از ورود به صادرات با روسیه باید بازار این کشور را به خوبی شناخت.

روشنک با بیان اینکه تولید و افزایش کیفیت تنها اصل، در صادرات نیست، افزود: بال دیگر صادرات سیاست های دولت های طرف تجارت است.

همچنین وی به برگزاری همایش روز صادرات در 24 آذر اشاره کرد و گفت: در این همایش از صادرکنندگان برتر استان تقدیر و در جهت آشنایی جوانان با صادرات دوره های آموزش بازرگانان جوان با به کارگیری صادرکنندکان برتر خراسان رضوی برگزار می شود.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام، رخنه در دیوار تحریم ایجاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..