تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تصویری/صعود کوهنوردان خراسان شمالی به قله قورخود

ساعت: 17:04 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973336

220 نفر از کوهنوردان بجنوردی به مناسبت روز جهانی کوهستان در صعودی مشترک قله 2945 متری قورخود را با موفقیت فتح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، این فتح با شعار حامیان محیط‌ زیست و نگهبانان طبیعت و گرامیداشت یاد شادروان غلامرضا مهنانی  ازجمله کوهنوردان به نام و از جانبازان جنگ تحمیلی انجام شد.

غلامرضا مهنانی ازجمله کوهنوردان به نام و از جانبازان جنگ تحمیلی که قهرمانی پارالمپیک استرالیا در رشته کوهنوردی را برای کشورمان رقم زد، اخیرا در حین ورزش به دیار حق شتافت.

کوه قورخود در غرب خراسان شمالی و حوالی چمن بید در مانه و سملقان قرار داشته که این قله به زبان فارسی به معنای ترسناک بوده است.

ارتفاع این قله زیبا به حدود 3 هزار متر می‌رسد که همه‌ساله کوهنوردان زیادی به این قله صعود می‌کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تصویری/صعود کوهنوردان خراسان شمالی به قله قورخود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..