تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت ۵۸ طلاق در خراسان شمالی با عمر زندگی مشترک ۲۹ سال به بالا

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1400/10/20 شناسه خبر: 1799358

علی زاهدی‌نیا میانگین سن طلاق در خراسان شمالی را ۳۶ سال برای آقایان و زنان نیز ۳۱ سال خواند و گفت: ۱۰ مورد از طلاق های استان ۲۹ سال از عمر زندگی مشترکشان گذشته و ۴۸ مورد نیز بیش از ۲۹ سال بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی‌نیا، مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه در سال جاری، ۶ هزار و ۲۰۵ مورد ازدواج و یک هزار و ۶۷۱ مورد طلاق در استان ثبت شده، اظهار داشت: براین اساس نرخ خام ازدواج ۹ در هزار بوده است و استان در موضوع ازدواج رتبه نخست کشور و در موضوع طلاق در جایگاه ۹ کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه بیشترین ازدواج مردان در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال با دو هزار و ۸۹ مورد بوده است، گفت: همچنین در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال یک هزار و ۷۹۱ مورد، در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال ۹۰۸ مورد، در گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال ۴۴ ازدواج، ۷۰ تا ۷۴ سال ۱۶ مورد، ۷۵ تا ۷۹ سال ۱۷ مورد و ۸۰ تا ۸۴ سال هشت مورد و ۸۵ تا ۸۹ مورد هم دو مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

زاهدی نیا بیشترین ازدواج زنان را مربوط به گروه سنی ۱۵ تا ۱۹ سال را دو هزار و ۴۰ مورد عنوان کرد و افزود: علاوه بر این در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال یک هزار و ۷۱ مورد، در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال ۷۵۶ مورد، گروه سنی ۶۰ تا ۶۴ سال ۱۴ نفر، ۶۵ تا ۶۹ سال هفت مورد و ۷۰ سال به بالا چهار مورد به ثبت رسیده است.

زاهدی نیا بیشترین طلاق مردان را در گروه سنی ۳۰ تا ۳۴ سال را ۴۱۷ مورد اعلام کرد و گفت: همچنین در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال را ۳۶۱ مورد و در گروه سنی ۳۵ تا ۳۹ سال ۳۲۴ مورد، بین ۶۰ تا ۶۴ سال ۱۷ مورد، ۶۵ تا ۶۹ سال ۱۵ مورد، ۷۰ سال به بالا ۲۹ مورد طلاق ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین رده سنی طلاق زنان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ۳۳۱ مورد بوده است، افزود: گفتنی است که در رده سنی ۳۰ تا ۳۴ سال ۳۲۹ مورد، ۱۵ تا ۱۹ سال نیز ۱۹۷ مورد،  ۲۰ تا ۲۴ سال ۲۹۰ مورد و  بالای ۶۰ سال نیز ۱۲ مورد طلاق گرفته اند.

زاهدی نیا میانگین سن طلاق در خراسان شمالی را ۳۶ سال برای آقایان و زنان نیز ۳۱ سال خواند و ادامه داد: از کل طلاق انجام شده، ۹۸ مورد مربوط به ازدواج هایی با عمر کمتر از یک ماه است، ۱۳۳ مورد بین یک تا دو سال، ۱۱۲ مورد بین دو تا سه سال، ۱۳۸ مورد بین سه تا چهار سال و در مجموع ۴۰۱ مورد از طلاق های ثبت شده در استان در سال جاری در پنج سال نخست زندگی مشترک رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ مورد از طلاق های استان ۲۹ سال از عمر زندگی مشترکشان گذشته و ۴۸ مورد نیز بیش از ۲۹ سال بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت ۵۸ طلاق در خراسان شمالی با عمر زندگی مشترک ۲۹ سال به بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..