تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضورهنرمندان قاین در دومین نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور/ تصویری

ساعت: 16:46 منتشر شده در مورخ: 1395/09/20 شناسه خبر: 973565

هنرمندان قاین در دومین نمایشگاه صنایع دستی شرق کشورحضور فعالی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن، دومین نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور از روز گذشته با حضور ۵ استان مختلف در شرق کشور شامل استانهای خراسان شمالی ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، همدان و سیستان بلوچستان در محل نمایشگاههای بین المللی شرق کشوردربیرجند برپا شده است.

در این نمایشگاه، هنرمندان ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی «بیرجند،‌ خوسف، درمیان،‌ سربیشه،‌ نهبندان، قاین،‌ زیرکوه،‌ فردوس، طبس، سرایان و بشرویه» حضور یافته اند و از نزدیک به ارائه صنایع دستی این شهرها اقدام کرده اند.

این نمایشگاه شامل ۱۰۵ غرفه است که شامل مشاغل سنتی استان های مختلف از قبیل گلیم بافی، سفالگری، آهنگری، صنایع چوب، سنگ های تزینی و قیمتی،  و .... به نمایش گذاشته شده است وشهرستان قاین با راه اندازی10غرفه در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

این نمایشگاه از ۱۹ آذرماه به مدت ۵ روز جهت بازدید علاقمندان دایر است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضورهنرمندان قاین در دومین نمایشگاه صنایع دستی شرق کشور/ تصویری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..