تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Prison Life 1.6.1 – بازی اعتیادآور و خاص زندگی در زندان اندروید + مود

Prison Life v1.6.1 – آپدیت جدید بازی سرگرم کننده و پرطرفدار زندگی زندانی اندروید
قیمت 3.99 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 در Google Play تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Prison Life – زندگی در زندان یک بازی کم حجم و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) از استودیوی بازیسازی NobStudio برای اندروید می باشد که با قیمت 3.99 دلار برای فروش عرضه گردیده و تا به امروز بیش از 100.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده و از محبوب ترین بازیهای دسته بندی نقش آفرینی به شمار می رود و به درخواست شما جدیدترین نسخه خریداری شده و پولی اش پیش روی شماست! این بازی به صورت مقابل در گوگل پلی عرضه شده: “زندانیان عزیز، رئیس زندان با شما صحبت می کند: به زندان ما خوش آمدید! شما محکوم به بازی کردن هستید و برای اینکه زنده بمانید می بایستی که سالم و قوی باشید، چشم و گوشتان در زندان را باز کنید، به نگهبانان رشوه بدهید، شرط بندی کنید و یا حتی نقشه ی فرار بکشید! با بیش از ۱۰۰ زندانی ارتباط دارید و نباید خسته شوید، شما می توانید به عنوان هر کدام از این ۱۰۰ نفر بازی کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و …” اگر به بازی های نقش محور اندروید علاقه دارید و به دنبال یکی از زیباترین های این سبک هستید، به هیچ وجه بازی Prison Life را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی Prison Life اندروید :

+100 زندانی با هدف و مهارت های منحصر به فرد 18 مهارت مختلف برای یادگیری و حرفه ای شدن 4 باند مختلف برای پیوستن و صعود تا رده های بالا امکان استخدام تا 7 زندانی در نقشه فرار خود بیش از 80 آیتم مختلف زندانی برای جمع اوری 128 دستاوردهای مختلف و متنوع برای جمع اوری استفاده از روش های مختلف برای فرار از زندان

بازی Prison Life هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید ابتدا تصاویر و یا تریلری از ان را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به دانلود نمایید! همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، این بازی توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است .

توجه : یک فایل نصبی با اسم اصلی + مود برای دانلود عرضه شده ؛ اگر کسی ویژگی مود (پول بی نهایت) را خواست در منوی اول گزینه Load را انتخاب کند و اگر نمی خواهد مود باشد گزینه New را انتخاب کند!

تغییرات نسخه ی v1.4.4:

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

Prison Life

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Prison Life 1.6.1 – بازی اعتیادآور و خاص زندگی در زندان اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..