تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Hoosegow: Prison Survival 1.4.3 – بازی شبیه ساز “فرار از زندان” اندروید + مود

Hoosegow: Prison Survival v1.4.3 + Mod – بازی شبیه ساز و سرگرم کننده “فرار از زندان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Hoosegow: Prison Survival – فرار از زندان عنوان یک بازی سرگرم کننده و ساده در سبک شبیه سازی است که توسط استودیوی D.Dream games ساخته و عرضه شده است. این بازی برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده و به شکل رایگان در گوگل پلی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی یک عنوان ماجرایی است که در آن شما در نقش یک زندانی هستید و هدف اصلی تان بقا در زندانی است که شرایط سخت و خطرناکی دارد. سازنده بازی می گوید این بازی تم و مضمونی کمدی اما مرموز دارد و از این نظر باید گفت که این بازی روند داستانی جالبی دارد و می تواند علاقه مندان به بازی های ماجرایی و معمایی را سرگرم کند. Hoosegow: Prison Survival طوری طراحی شده که در اولین اجرای بازی شما یک شخصیت تصادفی خواهید داشت. این شخصیت یک جرم خاص دارد و با توجه به آن جرم، روند بازی متفاوت خواهد بود. شما در هر مرحله از بازی در یک شرایط خاص قرار می‌گیرید و باید با توجه به ویژگی های آن شرایط انتخاب های درستی داشته باشید. هر انتخاب شما می‌تواند منجر به یک اتفاق جدید شود. شما باید با قوانین زندان کنار بیایید و در دنیایی خشن و سخت برای بقا و محافظت از خودتان تلاش کنید. ساختار کلی بازی با روندی ساده اما سرگرم کننده دنبال می شود.کار شما در تمام بخش های بازی انتخاب گزینه ای از بین گزینه های مختلف است. انتخاب های شما مهمترین چیز در بازی هستند.

Hoosegow: Prison Survival

در طول بازی Hoosegow: Prison Survival اتفاقات جذاب، طنزآمیز و طعنه آمیز زیادی رخ می دهد.شما هدف خاصی در هر مرحله دارید و رسیدن به این هدف از طریق روش های متنوعی امکان پذیر خواهد بود. بازی Hoosegow: Prison Survival با طراحی های ساده اما جذابی ساخته شده است. مدل سازی های بازی به شکل کارتونی انجام شده اند.اگر به‌دنبال بازی های ساده اما سرگرم کننده هستید و از بازی های سبک بقا و ماجرایی لذت می برید Hoosegow: Prison Survival می‌تواند انتخاب جذاب و مناسبی برای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با کلیت بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی بازی بی اندازید و سپس از طریق لینک های مستقیم فارسروید اقدام به دریافت این بازی به شکل معمولی یا مود شده کنید. همچنین باید گفت که این بازی با کسب بیش از 500 هزار دانلود در گوگل پلی به لیست بازی های نسبتاً پرمخاطب تبدیل شده است.

توجه : برای ورود به بازی باید فیل-ترشکن شما فعال باشد.

تغییرات نسخه 1.4.3 — A big update with character images. — New events. — Loading has been fixed.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Hoosegow: Prison Survival 1.4.3 – بازی شبیه ساز “فرار از زندان” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..