تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95 دانلود فیلم گلها و خلاصه

نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95,

خلاصه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95,فیلم گلهای بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95,نتیجه بازی دیشب بارسلونا,فیلم گل مسی به اوساسونا 20 آذر 95,ترکیب بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95, بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95,ویدیو گل سوارز به اوساسونا,بارسلونا و اوساسونا,فیلم بازی بارسلونا و اوساسونا,خلاصه بازی, بارسلونا ,اوساسونا,فوتبال,لالیگا اسپانیا,بازی بارسلونا هفته پانزدهم لالیگا,اخبار بارسلونا,نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا,خلاصه بازی بارسلونا و اوساسونا,نتیجه بازی بارسلونا امروز,

نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95 | دانلود فیلم خلاصه و گلها

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95 :

بارسلونا و  اوساسونا: هفته 15 لالیگا اسپانیا

شنبه 1395/9/20 ساعت: 15:30 / پخش زنده بازی بارسلونا و اوساسونا: شبکه ورزش

پیش بازی بارسلونا و اوساسونا: 

 دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که بارسا پس از 3 تساوی پیاپی بلاخره موفق به کسب پیروزی شد. شاگردان انریکه با 6 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار گرفته اند و در تلاش هستند که اختلافشان با رئال را کاهش دهند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 تساوی کسب کرده اند که نشان از افت و خیز فراوان آنها در این فصل دارد. با این حال مقابل تیم دوست، کار آسانی پیش رو دارند. اوساسونا در 5 بازی اخیرش، 4 شکست و 1 پیروزی به دست آورده که نشان از فرم بسیار ضعیف این تیم در هفته های اخیر دارد.

با این حال، این تیم که از سال2014 به بعد مقابل بارسا قرار نگرفته، در 5 بازی اخیرش مقابل بارسا 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی  به دست آورده است.نیمار، به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و مهم ترین غایب دیدار امشب است.

 ترکیب بارسلونا و اوساسونا: 

بارسا که 6 امتیاز با رئال مادرید اختلاف دارد، امروز محکوم به پیروزی است تا اجازه ندهد فاصله با صدر جدول بیش از اینها شود.

اوساسونا: نائوزت، اویر، فلانیو، مارکز، کلرک، کائوسیچ، روبرتو تورس، برنگوئر، لاس کوئواس، اوریول ریرا، سرجیو لئون 

بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، بوسکتس، اینیستا، گومز، مسی، سوارز، آردا

نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95 | دانلود فیلم خلاصه و گلها

خلاصه بازی بارسلونا و اوساسونا:

 بارسلونا پس از تساوی در ال کلاسیکو مقابل رئال هدفی جز کسب پیروزی بر اوساسونا نداشت چرا که نمی خواست فاصله 6 امتیازی با رئال بیشتر شود. در سوی دیگر میدان نیز میزبان به عنوان تیم قعرنشین لالیگا و با تنها 7 امتیاز به امید کسب حدااکثر 1 امتیاز وارد زمین شده بود.

بارسا بازی را هجومی اغاز کرد و خیلی زود روی همکاری عالی مسی و سوارز تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما ضربه سوارز در مصاف تک به تک با دروازه بان، با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت. 

بارسا همچنان حاکم مطلق زمین بود و این برتری در مالیکیت در تمام نیمه اول ادامه داشت. آبی اناری ها بارها می توانستند به گل برسند اما دو فرصت تک به تک مسی هر دو بار با درخشش گلر اوساسونا ناکام ماند ضمن اینکه سوارز نیز یک موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد.

اوساسونا نیز یک بار فرصت خوبی برای گلزنی به دست اورد اما مهاجم این تیم در دهانه دروازه تنها یک گام کم آورد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 بارسا نیمه دوم را نیز هجومی اغاز کرد اما دفاع بسته اوساسونا اجازه نمی داد بر خلاف نیمه اول شاهد خلق موقعیت های جدی از سوی آبی اناری ها باشیم. در عوض این میزبان بود که دقیقه 55 روی ضربه فنی لئون تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما تیر دروازه مانع از به گل رسیدن اوساسونا شد. 

4 دقیقه پس از موقعیت اوساسونا بارسا به گل رسید. پاس مسی در چپ به آلبا رسید و او نیز با یک پاس عرضی دقیق، سوارز را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرارداد تا بالاخره بارسا قفل دروازه میزبان را باز کند. 

دقیقه 73 نوبت به مسی رسید تا برای بارسا گلزنی کند. مشابه گل اول این بار نیز پاس عرضی رو به عقب آلبا از چپ منجر به گل مسی و پیش افتادن بارسا با 2 گل شد.

بازی در حال اتمام بود که مسی دقیقه 92 با به هم ریختن مدافعان اوساسونا و با شوتی دقیق موفق شد گل سوم بارسا و دوم خود را به ثمر رسانده و پیروزی بارسا را پررنگ تر کند. بارسا با این برد 31 امتیازی شد و موقتا به سه امتیازی رئال رسید و مسی نیز با 11 گل به صدر جدول گلزنان رفت.

==============================

نتیجه بازی: بارسلونا  3  اوساسونا  0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95

لینک دانلود                 لینک کمکی      

==============================

 منبع:ورزش سه/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی بارسلونا و اوساسونا 20 آذر 95 دانلود فیلم گلها و خلاصه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..