تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PicsArt Photo؛ حرفه‌ای ترین نرم افزار ویرایش عکس

با استفاده از نرم افزار PicsArt به راحتی تصاویرتان را ویرایش و با افکت‌های این نرم افزار عکس‌هایتان را زیباتر کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ PicsArt – Photo Studio یکی از بهترین نرم افزارها برای ویرایش عکس در گوشی‌های اندرویدی است چرا که با قابلیت‌های فراوان آن می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی عکس‌های خودتان را ویرایش کنید. صدها فیلتر برای تصویر، قاب‌های بسیار متنوع، افکت‌های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی‌های این ابزار فوق‌العاده است.دانلود PicsArt؛ ویرایش حرفه‌ای تصاویر

ویژگی‌های نرم افزار PicsArt:
واردکردن عکس از طریق دوربین و یا از گالری ابزار ویرایش شامل: چرخاندن، برش منظم، دستی و طبق اشکال مختلف، حالت معکوس افقی یا عمودی افزودن بالن متن در اشکال و رنگ‌های مختلف واردکردن متن بارنگ‌ها، فونت‌ها و استایل های جذاب طراحی روی تصویر با قلم‌ها و امکانات فراوان اضافه کردن تصاویر و اشیاء مختلف اضافه کردن کلیپ آرت های متنوع الحاق تصویر دیگر قاب‌های زیبا و متنوع حاشیه گذاری اعمال افکت‌های متعدد، باکیفیت و زیبا اضافه کردن حاشیه‌های زیبا و به‌صورت ماسک شده دوربین اختصاصی باقابلیت‌های مثل تنظیم نور، تنظیم کنتراست، ایجاد افکت و تنظیمات مختلف دیگر ذخیره سازی، و اشتراکگذاری و امکان تنظیم مستقیم به‌عنوان تصویر پس زمینه این نرم افزار در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را به‌دست آورده است و برای اندروید و آیفون طراحی شده است که در زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

تصاویری از  محیط برنامه

 
 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

PicsArt Photo Studio
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.        قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 54 مگابايت

نسخه: 7.9.1

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PicsArt Photo؛ حرفه‌ای ترین نرم افزار ویرایش عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..