تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامیابی‎نیا: زمین خیلی سفت بود، نمی‎شد پاس داد

کامیابی‎نیا: زمین خیلی سفت بود، نمی‎شد پاس داد

ورزش > لیگ برتر - هافبک پرسپولیس گفت: زمین بازی با پدیده خیلی سفت و پاسکاری در آن کار دشواری بود.

به گزارش تسنیم، کمال کامیابی‎نیا پس از برتری 2 بر یک پرسپولیس مقابل پدیده خراسان گفت: فکر می‎کنم پدیده از نظر ذهنی نسبت به تیم ما آمادگی بیشتری برای این بازی داشت. زمین بازی هم خیلی سفت و پاسکاری در آن کار دشواری بود. تا می‎خواستیم توپ را کنترل کنیم، توپ می‎پرید.
وی ادامه داد: خدا را شکر که موفق به کسب هر 3 امتیاز بازی شدیم. به دلیل اینکه بازی به تعویق افتاد، 2 روز نتوانستیم تمرین خوبی را سپری کنیم. با این وجود امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. هر دو تیم موقعیت‎های خوبی ایجاد کردند که خدا را شکر ما بهتر از آنها استفاده کردیم.
هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از اعضای تیم پدیده می‎گویند شما روی حقیقی در صحنه گل دوم خطا کردید، گفت: واقعا آن صحنه را به یاد ندارم اما بعید می‎دانم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامیابی‎نیا: زمین خیلی سفت بود، نمی‎شد پاس داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..