تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم -آکا

,[categoriy] جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل فیلم

جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم -آکاجنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم -آکا

آکاایران: جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم

آکاایران: جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم

به گزارش آکا ایران در ادامه ی این مطلب میتوانید فیلم عجیبی که نشان میدهد پزشکان و پرستاران در اتاق عمل سزارین ، چالش مانکن انجام داده و در حین عمل جراحی شکم باز یک مادر برای چالش مانکن ؛فیکس شده و فیلم میگیرند را ببینید و دانلود کنید !  فیلم چالش مانکن در اتاق عمل سزارین بیمارستان و بازی با جان مادر و نوزاد در حین عمل که دست مایه یک سری از پرستاران و دکتر اتاق عمل قرار گرفته است و بی مسئولیتی آنها را نشان می دهد.

,[categoriy] جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل فیلم

به گزارش آکاایران: به گزارش آکا ایران به تازگی فیلمی از اتاق عمل یکی از بیمارستان ها منتشر شده است که پرسنل اتاق سزارین در عین عمل چالش مانکن به راه انداخته اند.

فیلمی از اجرای چالش مانکن در اتاق عمل یکی از بیمارستان ها و حین عمل سزارین را مشاهده می کنید.

لینک دانلود

مطالب مرتبط:

اشتباه فجیع دکتر در زمان سزارین این زن (عکس)

چالش خوردن این همبرگر خوشمزه و مرگبار + تصاویر

پیرمرد 101 ساله ای که پزشکان را به چالش کشید (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال چالش مانکن پزشکان در اتاق عمل +فیلم -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..