تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اچ تی سی پلتفرم وایو استودیوز را رسما راه اندازی کرد

اچ تی سی پلتفرم وایو استودیوز را برای فعالیت در حوزه واقعیت مجازی راه‌اندازی کرد. همزمان با این اتفاق، اولین بازی این پلتفرم نیز منتشر شده است.

کمپانی HTC  پلتفرم Vive Studios را به‌طور رسمی راه‌اندازی کرد. این مجموعه نرم‌افزاری در زمینه‌ی تولید و انتشار محتوا برای هدست‌های واقعیت مجازی، به‌ویژه HTC Vive، فعالیت خواهد داشت. در این راستا، اچ‌تی‌سی قرار است در کنار همکاری با توسعه‌دهندگان و ناشران مستقل، در استودیوی اختصاصی خود با نام 2Bears روی پروژه‌هایی کار کند که علاوه بر بازی، در حوزه‌های دیگری مانند آموزش، طراحی و ورزش قرار می‌گیرند.

در این میان، وایو استودیوز  در جایگاه ناشر، اولین بازی‌اش را هم روانه‌ی بازار کرد. این بازی Arcada Saga نام دارد که توسط استودیوی تو بِرز ساخته شده و مجموعه‌ای از سه نوع بازی مختلف است؛ بازی‌هایی که دوتای آن‌ها کم‌وبیش مشابه Breakout و Pong ساخته شده‌اند و دیگری هم نوعی تمرین تیراندازی با تیروکمان است.

دیوید ساپینز، مدیر تولید واقعیت مجازی وایو، به وب‌سایت پُلیگان گفته است این استودیو نزدیک به ۱۰ تا ۱۲ محصول مختلف را در سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد کرد که شامل بازی و محتویات دیگر می‌شود. آن‌طور که پیدا است؛ ساپینز و مجموعه‌اش از عملکرد فعلی‌شان بسیار راضی هستند.

بازی Arcada Saga هم‌اکنون با قیمت ۳۰ دلار از فروشگاه استیم قابل خریداری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اچ تی سی پلتفرم وایو استودیوز را رسما راه اندازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..