تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاش شدن تصویر رندر شده از گلکسی اس 8 سامسونگ

یک تصویر رندر شده‌ی جدید از گوشی گلکسی اس 8  منتشر شد که نشان‌دهنده‌ی خمیده بودن نمایشگر و حاشیه‌‌های باریک آن است.

به نظر می‌رسد پایانی برای شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ وجود ندارد و بر همین اساس، امروز هم تصویر رندر شده‌ی جدیدی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد. در حال حاضر تائید شده است که گلکسی اس 8 مدتی دیرتر از زمان معمول عرضه‌ی پرچم‌داران سامسونگ، روانه‌ی بازار خواهد شد. تصویر رندر یادشده تعدادی از شایعات پیشین، نظیر حذف کلید فیزیکی هوم را تائید می‌کند.

این تصویر نشان می‌دهد گلکسی اس 8 به نمایشگری مجهز شده که دو طرف آن خمیده است و از طرفی حاشیه‌های بالا و پایین این نمایشگر بسیار باریک خواهند بود. حاشیه‌ی بالا که پیش از این، لوگوی سامسونگ، دریچه‌ی اسپیکر، دوربین و سنسورها را در برمی‌گرفت؛ اکنون تنها میزبان اسپیکر، دوربین و سنسورها است. در حاشیه‌ی پایین نمایشگرتنها لوگوی سامسونگ مشاهده می‌شود. تغییرات جدید در طراحی گوشی سبب شده است که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن به ۹۰ درصد برسد.

تصویر رندر گلکسی اس 8

این تصویر که در وب‌سایت چینی ویبو منتشر شد، در ابتدای نشر، توجه یکی از کارکنان سامسونگ را به خود جلب کرد و وی به ستایش این طراحی پرداخت؛ اما به‌سرعت اضافه کرد که گوشی گلکسی اس 8 شباهتی به این تصویر نخواهد داشت.

انتظار می‌رود گوشی گلکسی اس 8 نیمه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و نمایشگری با ابعاد بزرگ‌تر از نسل پیشین خانواده‌ی گلکسی اس روانه‌ی بازار شود تا بدین ترتیب سامسونگ قادر به جلب نظر طرفداران سری نوت نیز باشد.

برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاش شدن تصویر رندر شده از گلکسی اس 8 سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..